Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگرانی قهرمان اروپا از جدایی رایگان تانک آلمانی+ عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تونی کروس
تونی کروس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
عضو شوید
احتمال این‌که تونی کروس در سال آینده به صورت آزاد از رئال جدا شود، قهرمان اروپا را نگران کرده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ پس از رد قرارداد جدید توسط تونی کروس؛ احتمال این‌که ستاره آلمانی در پایان فصل آینده به صورت رایگان از برنابئو خارج شود؛ سران رئال مادرید را نگران کرده است در حالی‌که او قرار است قبل از تصمیم‌گیری در مورد آینده‌اش، ارزیابی کند که رقابت‌های جدید چگونه پیش می‌رود.
کروس در فصل گذشته تنها سه بازی از شش بازی اخیر رئال را تحت هدایت کارلو آنچلوتی آغاز کرد، زیرا این تیم برای پنجمین بار در 9 فصل اخیر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا گردید.
قرارداد فعلی این بازیکن 32 ساله تابستان آینده به پایان می‌رسد و موندو دپورتیوو معتقد است که مادرید نگران است، کروس به صورت رایگان جدا شود.
گمان می‌رود که این بازیکن آلمانی شانس تمدید قراردادش را رد کرده و می‌خواهد ببیند فصل بعد چه احساسی دارد در حالی‌که خط هافبک باشگاه در حالت انتقال است.
این تصمیم توسط قهرمان فعلی لالیگا که متقاعد به تمدید یک ساله شده بود، به عنوان یک غافلگیرکننده تلقی می‌شد، اما آنها بیش از حد به او احترام می‌گذارند و او را برای خرید تحت فشار قرار نمی‌دهند.
کروس در صورتی می‌تواند تصمیم بگیرد که برنابئو را ترک کند، اگر احساس راحتی در مورد مسائل پایتخت اسپانیا نداشته باشد، یا اگر یک جایگاه تضمین شده در تیم اصلی را از دست بدهد.
هیچ تضمینی برای حضور در تیم در مرحله انتقالی وجود ندارد و خریدهای اخیر ادواردو کاماوینگا و اورلین شوآمنی، آینده رئال مادرید هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала