Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بمب بزرگ نقل‌وانتقالات؛ کریس جانشین لوا می‌شود

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
عضو شوید
آ.اس گزارش می‌دهد که سران بایرن مونیخ به دنبال کریستیانو رونالدو اند و می‌خواهند این بازیکن باتجربه را جانشین روبرت لواندوفسکی سازند.
به گزارش اسپوتنیک، با وجود این که اریک تن‌ هاگ به حضور رونالدو در منچستریونایتد موافق است، شایعات زیادی پیرامون فوق ستاره پرتگالی مطرح شده و رسانه‌های انگلیسی مدعی اند که موضع کریس نسبت به یک ماه پیش تغییر کرده و وی تصور می‌کند که دوران حضورش در اولدترافورد به پایان رسیده است.
این موضوع به دلیل این که شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان حضور ندارند، اهمیت دارد و رونالدو که آخرین سال‌های دوران فوتبالی‌اش را تجربه می‌کند، ممکن به دنبال تغییر تیم باشد.
با این حال نشریه "آس" اسپانیا می‌گوید که مسئولان بایرن مونیخ برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب کریستیانو رونالدو اند و این بازیکن را جانشین روبرت لواندوفسکی خواهند کرد که به دنبال جدایی و پیوستن به بارسلونا است.
بایرن‌مونیخ که به تازگی سادیو مانه 30 ساله را از لیورپول به خدمت گرفته است، در گذشته به سراغ بازیکنی در سن و سال رونالدو نرفته و در صورت انجام این انتقال، یکی از عجیب‌ترین جابه‌جایی بازیکنان فوتبال رقم خواهد خورد.
این در حالی‌ست که رسانه‌های آلمانی مدعی اند رونالدو در اولویات باشگاه بایرن مونیخ نیستو اگر آن‌ها موفق به جذب دیگر گزینه‌های شان نشوند، به سراغ ستاره یونایتد خواهند رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала