Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه: هدف بزرگ ما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLSoccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
عضو شوید
کیلیان امباپه بار دیگر تاکید کرد که هدف اصلی پاریسن‌جرمن کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار در تاریخ این باشگاه است.
به گزارش اسپوتنیک، پس از رسیدن به فینال در سال 2020، پاریسن‌جرمن فصل گذشته نتوانست از مرحله یک هشتم نهایی عبور کند، چرا که آن‌ها توسط رئال مادرید حذف شدند و رویای مالکان این تیم همچنان رویا ماند.
سران این تیم اما همچنان اصرار دارند تا با جذب ستاره‌های نام‌دار برای نخستین بار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را در تاریخ باشگاه به ارمغان بیاورند و نام شان در ماندگار سازند.
آن‌ها برای رسیدن به این هدف، مانع جدایی امباپه شدند و در فصل جدید با مسی، نیمار و امباپه بار دیگر تلاش خواهند کرد تا چمپیونزلیگ را ببرند.
امباپه نیز به این موضوع تاکید دارد و می‌گوید که بزرگترین هدف آن‌ها قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و وی تلاش خواهد کرد تا به این هدف دست یابند.
امباپه در این مورد به BFMTV گفت:" بردن در لیگ قهرمانان اروپا هدف مشخص و اصلی پاریسن‌‎جرمن است."
امباپه پس از سبقت گرفتن از زلاتان ابراهیموویچ به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه پاریسن ژرمن، تاکید کرد که او آرزو دارد با عبور از ادینسون کاوانی، بهترین گلزن تاریخ باشگاه شود.
امباپه افزود: "اگر به همین منوال ادامه دهم، دلیلی وجود ندارد که نتوانم این کار را انجام دهم. اگر موفق به این کار شوم، باورنکردنی خواهد بود."
امباپه در حالی ابراز امیدواری به کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا کرده که تغییرات زیادی در این باشگاه به میان آمده و امیدواری وجود دارد که پی‌اس‌جی برای نخستین بار در اروپا قهرمان شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала