افشاگری تازه واشنگتن پست؛ امریکا 126 دستگاه توپ انداز به اوکراین ارسال کرده است

© Sputnik / Sergey Pivovarov /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие 150-й мотострелковой стреляют из гаубиц 2А65 во время учений, приуроченных ко Дню ракетных войск и артиллерии, на полигоне Кузьминский в Ростовской области
Военнослужащие 150-й мотострелковой стреляют из гаубиц 2А65 во время учений, приуроченных ко Дню ракетных войск и артиллерии, на полигоне Кузьминский в Ростовской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
عضو شوید
خاطر نشان می دهد که این مقدار مهمات منتقل شده به کی‌یف توسط امریکا، به اندازه مهماتی است که روسیه در پنج روز استفاده می کند.
به گزارش اسپوتنیک، دولت بایدن، تاکنون 126 دستگاه توپ انداز 155 میلی متری و 260 هزار مرمی این دستگاه را به اوکراین تحویل داده است، واشنگتن پست به نقل از مقام‌های اوکراینی در این خصوص می نویسد.
خاطر نشان می دهد که این مقدار مهمات منتقل شده به کی‌یف توسط امریکا، به اندازه مهماتی است که روسیه در پنج روز استفاده می کند.
گفتنی‌ست که فرمانده سابق ارتش امریکا در اروپا، بن هاجز در مصاحبه با این نشریه ابراز خوش بینی کرد که دستگاه های توپخانه‌ای جدید امریکایی و اروپایی به همراه مهمات لازم برای عملیات آن‌ها به اوکراین وارد می‌شوند.
او همچنان تاکید دارد که تا چه حد بر روی جنگ تاثیر خواهند گذاشت، طی سه تا چهار هفته آینده مشخص خواهد شد.
قابل ذکر است که دستگاه توپ انداز 105 و 155 میلی متری در امریکا و ناتو استفاده می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала