Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای عجیب رسانه‌های ایتالیایی؛ رئال در تلاش به خدمت گرفتن سون و بارلا

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام Футбол. Лига чемпионов. Матч "Тоттенхэм" - ЦСКА
سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام  Футбол. Лига чемпионов. Матч Тоттенхэм - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
عضو شوید
رسانه‌های ایتالیایی مدعی اند که نیکولو بارلا و سون هیونگ مین به رئال مادرید پیشنهاد شده اند و ممکن یکی از آن‌ها را کهکشانی‌ها به خدمت بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در پنجره نقل‌وانتقالات سرعتی فعالیت خود را آغاز کرد و ستاره‌های مورد نظر خود را به خدمت گرفت. این تیم رودیگر را رایگان و اورلین شوامنی را با 80 میلیون یورو جذب کرد و رسانه‌های اسپانیایی مدعی اند که این تیم در تابستان خرید دیگر نخواهد داشت و روی فروش بازیکنان تمرگز خواهد کرد.
با این حال کالچیومرکاتو اخیرا مدعی شده است که اینتر در نظر دارد که نیکولو بارلا هافبک خود را با سبایوس و ناچو دو بازیکن رئال معاوضه کند. هر چند که به نظر می‌رسد که رئال روی ناچو حساب می‌کند و از سویی با هافبک‌های پرشمار خیلی بعید است که کهکشانی‌ها به دنبال خرید در میانه زمین باشند.
رودی گایتی دیگر خبرنگار ایتالیایی نیز مدعی است که رئال مادرید با 100 میلیون یورو به دنبال سون، مهاجم کره‌ای تاتنهام است. نکته مهم البته این جاست که سون پاسپورت اروپایی ندارد و رئال نمی‌تواند او را بخرد زیرا سمیه غیر اروپایی قهرمان لالیگا تکمیل است و این تیم نمی‌تواند بازیکن غیراروپایی بخرد.
حالا دیده شود که رئال مادرید این دو بازیکن را جذب خواهد کرد و یا این شایعات شایعه باقی خواهد ماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала