Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی به دنبال رهایی از نیمار؛ ستاره برزیلی به بارسا پیشنهاد شد+ عکس

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2022
عضو شوید
بارسلونا برای جذب دوباره نیمار از پاریسن‌جرمن شانس دارد که با ارزش 43 میلیون پوند اقدام کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ پاریسن‌جرمن برای بازگرداندن نیمار به نیوکمپ؛ به بارسلونا پیشنهاد داده تا کاتالان‌ها جهت انتقال دوباره وی تنها 43.1 میلیون پوند پرداخت نمایند.
این بازیکن برزیلی که 5 سال قبل با رقم رکورد شکن 198 میلیون پوندی به پاریس نقل مکان کرد، از آن زمان تاکنون تنها در 144 بازی برای این باشگاه 100 گل زده است.
با این حال، این بازیکن برزیلی هنوز نتوانسته جام لیگ قهرمانان را به فرانسه ببرد و بعد از درخشش کیلیان امباپه و حضور لیونل مسی در سال 2021، دیگر نیمار نفر اول روی پوستر پاریسی‌ها نیست.
قرارداد نیمار تا سه سال دیگر تمام نمی‌شود، اما به نظر می‌رسد غول فرانسوی مایل است در تابستان امسال از وینگرش پول نقد کند و ظاهراً او را به خواستگاران احتمالی پیشنهاد می‌دهد.
به گزارش اسپورت، پاریسن‌جرمن بارها و بارها به بارسلونا این شانس را داده که نیمار را با مبلغ 43.1 میلیون پوند به خدمت بگیرد. ظاهراً این بازیکن 30 ساله تمایل دارد تابستان امسال پاریس را ترک کند ولی به شرطی که به او اجازه دهد دوباره به باشگاه سابقش برگردد.
با این حال، با توجه به این‌که بارسلونا در شرایط خوب مالی قرار ندارد و لیست طولانی از بازیکنان مورد نظرش را در بازار تابستانی از جمله روبرت لواندوفسکی، برناردو سیلوا و رافینیا در اختیار دارد، توجیه معامله برای نیمار در کوتاه مدت می‌تواند بسیار سخت باشد.
هفته گذشته به باشگاه کاتالونیایی اجازه داده شد تا سهمی از دارایی‌های خود را جبران کند، از جمله 49.9 درصد از مجوز و تجارت بارسلونا.
در حالی که آنها گزینه‌ای برای خرید مجدد سهام خود در تاریخ بعدی خواهند داشت، کل فروش تقریباً 200 میلیون یورو به همراه خواهد داشت.
پیشنهاد دوم نیز به تصویب رسید تا باشگاه بتواند 25 درصد از درآمد تلویزیونی خود را در 25 سال آینده بفروشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала