Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رد اولین پیشنهاد شیاطین سرخ برای دی‌یونگ+ عکس

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر فرانکی دی یونگ
فرانکی دی یونگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2022
عضو شوید
پیشنهاد باشگاه منچستریونایتد برای جذب فرانکی دی‌یونگ به ارزش 60 میلیون متغییر ثابت رد شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ این‌که منچستریونایتد به دنبال جذب فرانکی دی‌یونگ ستاره خط میانی بارسلونا برای هیچ کسی پوشیده نیست.
این تیم با مربیگری جدید اریک تن هاگ، خرید هافبک هالندی را اولویت اصلی برای شروع چرخه پیروزی جدید در اولدترافورد می‌داند. اما با این حال هنوز اختلافات اقتصادی بین انگلیسی‌ها و بارسا اجازه نداده که این عملیات چراغ سبز دریافت کند.
اولین پیشنهادی که بارسا برای دی یونگ از منچستریونایتد دریافت کرد، 60 میلیون یورو به اضافه متغیرها تخمین زده شد. با این حال بارسا به هیچ پیشنهادی که زیر 75 میلیون باشد گوش نمی‌دهد، زیرا سران کاتالان معتقدند که ارزش بازاری بازیکن شان بیشتر از این‌هاست.
یونایتد تشخیص می‌دهد که آنها به شدت در حال مذاکره برای دستیابی به یک توافق عادلانه هستند، زیرا آنها نمی‌خواهند که الحاق دی یونگ بقیه بازار نقل و انتقالات را بیش از حد مشروط کند. آنها علاوه بر بازیکن هالندی، خواهان جذب کریستین اریکسن، آنتونی، یک مدافع میانی و یک دروازه‌بان تعویضی نیز هستند. در هر صورت آنها در حال آماده سازی پیشنهاد دوم هستند که طی چند روز آینده به دفاتر نیوکمپ خواهد رسید. طبق گفته گاردین، این مبلغ 70 میلیون یورو به اضافه متغیرها خواهد بود.
شیاطین سرخ همچنین خاطرنشان می‌کنند که آنها عملیات جایگزین دیگری برای دی یونگ دارند که هزینه انتقال آنها کمتر از درخواست بارسا است. در حال حاضر آرامش در هر دو باشگاه وجود دارد زیرا آنها مطمئن هستند که به یک نقطه توافقی می‌رسند، اما زمان مخالف است زیرا آنها می‌خواهند او را تا قبل از اواسط جولای در اختیار داشته باشند تا او با سایر اعضای تیم به پیش فصل سفر کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала