Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برخلاف شایعات؛ قرارداد نیمار به صورت خودکار تا 2027 تمدید می‌شود

© REUTERS / Charles Platiau/File PhotoFILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar
FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2022
عضو شوید
قرارداد ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن به صورت خودکار تا تابستان 2027 تمدید می شود.
به گزارش اسپوتنیک، بندی در قرارداد نیمار وجود دارد که بر اساس آن، قرارداد ستاره برازیلی از روز اول جولای به صورت خودکار تا سال 2027 تمدید خواهد شد.
به همین خاطر پاری‌سن‌جرمن مجبور است که حداقل پنج سال دیگر با این بازیکن کنار بیاید. این معنی می دهد که با فعال شدن دومین بند تمدید خودکار، قرارداد این بازیکن برزیلی با پی‌اس‌جی تا تابستان 2027، یعنی زمانی که او 35 ساله خواهد بود، اعتبار خواهد داشت.
نیمار در حال حاضر برای خروج از پی اس جی مشتری ندارد چرا که دستمزدی نجومی دریافت می کند که هیچ باشگاهی توان پرداخت آن را ندارد.
پی‌اس‌جی در هفته های اخیر سخت تلاش کرده تا نیمار را به فروش برساند. در حقیقت انها مهاجم برزیلی را مهره ناسازگار ترکیب تیمشان می دانند و به همین خاطر این بازیکن را در لیست فروش قرار داده اند اما حالا قطری ها با یک شوک مواجه شده اند.
پی اس جی در سال 2017 به عنوان گران ترین خرید تاریخ فوتبال برای خرید نیمار از بارسلونا 222 میلیون یورو پرداخت اما این بازیکن هرگز در سطح قیمتش ظاهر نشد.
او اکنون زیر سایه امباپه و مسی در پاریس قرار دارد و حتی در لیست فروش قرار گرفته است اما بعید است که برایش مشتری پیدا شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала