Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

الخلیفی: "فصل بعد بهترین نسخه‌ی مسی را خواهید دید"+ عکس

© REUTERS / Sarah MeyssonnierЛионель Месси и президент Нассер Аль-Хелаифи клуба Пари Сен-Жермен на пресс-конференции
Лионель Месси и президент Нассер Аль-Хелаифи клуба Пари Сен-Жермен на пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2022
عضو شوید
ناصر الخلیفی رییس پی‌اس‌جی مدعی‌است که از فصل آینده شاهد بهترین نسخه مسی خواهیم بود.
به گزارش اسپوتنیک؛ ناصر الخلیفی در آخرین مصاحبه‌اش که با له‌پاریسین انجام داد ضمن رد کردن حضور زین الدین زیدان؛ در مورد چشم اندازش برای پاریسی‌ها صحبت کرد. او همچنین جزئیاتی در مورد آخرین اخبار و شایعات پیرامون پاریسن‌جرمن ارائه کرد.
الخلیفی در این گفتگو ابتدا تایید کرد که زین الدین زیدان سرمربی بعدی پی‌اس‌جی نخواهد بود.
از سوی دیگر الخلیفی اعتراف کرد که فصل 2021-2022 مسی در بهترین فرم نبود اما به همه یادآوری کرد که سازگاری با یک شهر جدید، یک باشگاه جدید و جو آن و همچنین حمله کووید-19 باعث شده که این بازیکن 34 ساله نتواند بهترین عملکردش را در فصل گذشته ارائه دهد.

او گفت: "شکی نیست که لیونل مسی هفت بار برنده توپ طلا شده و این بهترین فصل او نبود. اما پس از بیش از بیست سال در بارسلونا، او یک کشور جدید، یک شهر جدید، یک لیگ جدید، یک تیم جدید را تجربه کرد. یک فرهنگ جدید و همچنین خانواده‌اش و او نیز بر اثر ویروس کرونا آسیب دید."

او اضافه کرد که به شدت معتقد است که فصل آینده شاهد بهترین فرم استاد چپ پا در پی‌‌اس‌جی خواهیم بود "فصل گذشته برای مسی آسان نبود، اما فصل آینده ما بهترین نسخه از مسی را خواهیم دید."

لیونل مسی فصل گذشته برای گلزنی برای پاریسن‌جرمن مشکل داشت اما در بازی‌های مبی تیزبین به نظر می‌رسید. لیونل مسی تابستان گذشته به PSG پیوست و تنها 6 گل در لیگ به ثمر رساند. بدترین گلزنی او در بازی‌های لیگ از فصل 06-2005.
فوق ستاره آرجانتینی به خلق موقعیت‌های گلزنی زیادی کمک کرد و 14 پاس گل در لیگ داد. تعداد گل‌ها و پاس گل‌های او تحت الشعاع هم تیمی‌اش کیلیان امباپه قرار گرفت که با 28 گل و 17 پاس گل به عنوان بهترین گلزن و بهترین پاسور لیگ 1 در فصل 2021-2021 انتخاب شد.
این بازیکن فرانسوی برای بازی‌های خود در ماه می قراردادی سه ساله به ارزش 50 میلیون یورو در سال دریافت کرد. (مطابق گزارش میرور).
هواداران پاریسن‌جرمن مشتاقانه منتظر لاپولگا خواهند بود تا فصل آینده نمایش‌های خیره کننده‌ای را برای باشگاه تولید کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала