پسکوف: روسیه دیگر هرگز به غرب اعتماد نخواهد کرد

© Sputnik / Alekseiy Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر پسکوف: روسیه دیگر هرگز به غرب اعتماد نخواهد کرد
پسکوف: روسیه دیگر هرگز به غرب اعتماد نخواهد کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2022
عضو شوید
سخنگوی رئیس جمهور روسیه می‌گوید کشورهای غربی دیگر نمی توانند اعتماد ما را دوباره به دست آورند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی کرملین در مصاحبه با شبکه NBC گفت: مسکو معتقد است بحران اوکراین طولانی خواهد شد و کشورهای غربی نمی‌توانند اعتماد کشورش به خود را بازگردانند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار این رسانه گفت: بله، این یک بحران طولانی خواهد بود و ما هرگز به غرب اعتماد نخواهیم کرد.
پسکوف همچنین به دو آمریکایی بازداشت شده در اوکراین که کنار ارتش اوکراین می‌جنگیدند و جان سربازان روس را "تهدید" کرده‌اند اشاره کرد و گفت که این افراد باید پاسخگوی جنایات خود باشند.
پسکوف گفت که روسیه نمی تواند تضمین کند که سربازان سابق آمریکایی اسیر شده در اوکراین به اعدام محکوم نخواهند شد و افزود: "من نمی توانم چیزی را تضمین کنم، این به تحقیقات بستگی دارد. من در پاسخ به سوالی در مورد تضمین عدم مواجهه زندانیان آمریکایی با سرنوشت شان پینر و آیدن آسلین بریتانیایی و همچنین براهیم سعدون مراکشی که قبلاً توسط دادگاه جمهوری خلق دونتسک به اعدام محکوم شده بودند، نمی توانم تضمینی بدهم".
کر سیمونز روزنامه نگار که با پسکوف مصاحبه کرد گفته است که گفتگو با پسکوف بیش از یک ساعت به طول انجامید، اما فقط تنها بخشی کوتاهی از این مصاحبه فقط چند دقیقه پخش شد که مربوط به مزدوران آمریکایی بازداشت شده در اوکراین بود. بریتنی گرینر آمریکایی در روسیه به دلیل تلاش برای قاچاق مواد مخدردستگیر شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала