Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ورستپن فاتح جایزه بزرگ کانادا+ عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر Max Verstappen مکس ورشتاپن Автоспорт. Формула 1. Гран-при России. Гонка
Max Verstappen   مکس ورشتاپن  Автоспорт. Формула 1. Гран-при России. Гонка - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2022
عضو شوید
در رقابت‌های فرمول یک که امشب در کانادا برگزار شد، طی آن مکس ورستپن فاتح گرندپری کانادا شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک در کانادا برگازر شد. این بازی‌ها که در پیست ژیل ویلنوو در مونترال آغاز شد سرانجام این مکس ورستپن از ردبول بود که توانست عنوان پیروزی را کسب کند. راننده هالندی 70 دور را در مدت زمان 1:36:21.757 طی کرد و زودتر از سایرین از خط پایان عبور گذشت.
در حالی مسابقات یاد شده استارت زده شد که روز گذشته و در جلسه تعیین خط، ورستپن بهتر از سایرین کار کرده بود، پول پوزیشن را در اختیار داشت و فرناندو آلونسو و کارلوس ساینز در رتبه های دوم و سوم بودند. دفاع فوق العاده راننده هالندی تیم ردبول تا انتهای مسابقه پابرجا بود و او سرانجام به قهرمانی رسید.
لوییز همیلتون نیز که فصل خوبی را سپری نمی‌کند در این مسابقه موفق شد در رتبه سوم به کارش پایان دهد. در رتبه چهارم نام جرج راسل هم تیمی همیلتون دیده می‌شود. رتبه پنجم نیز پایان تلاش شارل لکلرکی بود که مسابقه را از انتهای خط شروع کرده بود.
در نهایت این مسابقه کاملا به باب دل ردبول پایان یافت و مکس ورستپن در جدول کلی فاصله خود را با سایرین بیشتر کرد و 175 امتیازه شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала