Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با اعلام باشگاه اینتر؛ مارتینز یک فصل دیگر هم ماندنی شد

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2022
عضو شوید
با اعلام باشگاه اینتر، مهاجم آرجنتینی یک فصل دیگر در نراتزوی ماندنی شد.
به گزارش اسپوتنیک، با اینکه خبرهای در خصوص لائوتارو مارتینز، مهاجم آرجنتنیی از اینتر منتشر می‌شد، سران باشگاه ایتالیایی اما تایید کردند که این بازیکن یک فصل دیگر این تیم می‌ماند.
باشگاه اتلتیکو مادرید از هفته پیش قصد به خدمت گرفتن لائوتارو مارتینز بود. اتلتیکو متوجه شد که باید کمی بیش‌تر هزینه کند تا او را به خدمت بگیرد چرا که نراتزوری قیمت مهاجم خود را به 80میلیون یورو افزایش داد.
در روزهای اخیر نیز تاتنهام به جذب این بازیکن علاقه نشان داد و آماده به خدمت گرفت او بود ولی باشگاه اینتر به هیچ وجه حاضر به مذاکره نیست.
باشگاه ایتالیایی برای تقویت خط حمله خود و تکمیل فهرست خریدهای تیمش، روی پائولو دیبالا دست گذاشته است. ستاره آرجنتینی یوونتوس مشتریان زیادی دارد و به احتمال خیلی زیاد راهی اینتر می‌شود.
اتلتیکو مادرید، بارسلونا و اینتر از باشگاه های هستند که به طور جدی به این بازیکن علاقه‌مند هستند و می‌توانند برای جذب او وارد عمل شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала