Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاریسی‌ها به دنبال غارت از مادرید؛ گل‌زن قهرمان اروپا در رادار پی‌اس‌جی+ عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر وینیسیوس جونیور Футбол. Лига чемпионов. Матч "Реал Мадрид" - ЦСКА
وینیسیوس جونیور      Футбол. Лига чемпионов. Матч Реал Мадрид - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2022
عضو شوید
پاریسن‌جرمن در ماه‌های اخیر به شدت تلاش کرده است تا وینیسیوس با رئال مادرید قراردادش را تمدید نکند.
به گزارش اسپوتنیک؛ در تازه‌ترین گزارش رسانه‌ی مارکا ادعا کرده که باشگاه فوتبال پاریسن‌جرمن در ماه‌های اخیر به شدت تلاش دارد تا وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید را متقاعد کند که با قهرمان اروپا تمدید نکند.
برای این کار پاریسی‌ها دستمزد 40 میلیون یورویی به اضافه پاداش بزرگی به او پیشنهاد کرده‌اند ولی مهاجم جوان برزیلی خودش را جای دیگری غیر از مادرید تصور نمی‌کند.
در حالی که در 27 اکتوبر 2020 کریم بنزما از هم‌وطن‌اش فرلاند مندی درخواست کرد تا با وینی همکاری نکند اما سرانجام نتیجه برعکس شد.
فصلی که به تازگی به پایان رسیده، فصل درخشان او بود. منتقدان عدم کارایی او و تمایل‌اش در روزهای اولیه را مورد انتقاد قرار دادند اما او اکنون یکی از بهترین مهاجمان جهان است. فقط 21 سال دارد و ناگزیر، چنین پیشرفتی حسادت بسیاری را بر می‌انگیزد.
طبق اطلاعات منتشر شده از روزنامه مادریدی مارکا؛ این یکشنبه، پی‌اس‌جی قصد دارد تا این بازیکن تمدید نکند. بین نوامبر 2021 و مارچ گذشته، باشگاه پایتخت فرانسه فشار زیادی را انجام داد تا او را متقاعد کند که قراردادش با رئال را تمدید نکند.
ولی از نظر وینی، رئال نماینده باشگاه عالی برای پیشرفت او است و هیچ سوالی برای رفتن او وجود ندارد. نه در فرانسه و نه جاهای دیگر
مارکا البته آورده که لیورپول، چلسی و منچستریونایتد به صورت مداوم شرایط وی را زیر نظر دارند.
وینیسیوس بازیگر اصلی فصل فوق العاده موفق مادریدی، قهرمان اسپانیا و قهرمان چهاردهمین دوره لیگ قهرمانان اروپا، حالا می‌خواهد به زودی قراردادش را تا سال 2026 یا 2027 تمدید کند.
بند آزادسازی او به 1 میلیارد یورو افزایش می‌یابد و حقوق او به طور جدی به سمت بالا خواهد رفت. ملی پوش برزیلی که در سال 2018 از فلامنگو در مقابل 45 میلیون یورو وارد شد، هنوز هم دستمزد امید جوانی دریافت می‌کند، به طوری که دروازه‌بان آندری لونین و مدافع خسوس وایخو تنها بازیکنانی هستند که دستمزد کمتری از او دارند.
فینال UCL برابر لیورپول؛ این وضعیت را به گونه‌ای جدی تغییر داد که به او اجازه می‌دهد حقوقی در خور وضعیت جدیدش دریافت کند.

فلورنتینو پرز این هفته در برنامه اسپانیایی الچرینگیتو در مورد وینی گفت: "فکر می‌کنم او روزی توپ طلا را خواهد گرفت، البته، من شک ندارم. او خوشحال است، اینجا مرد شده است. ما تلاش خواهیم کرد تا او در اسرع وقت تمدید کند. این فقط چند روز است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала