Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقل و انتقالات بارسا؛ کار سخت برای جذب رافینیا، سویا در بدل کونده فقط پول می‌خواهد

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2022
عضو شوید
بارسلونا در تابستان به دنبال نوسازی ترکیب خود و خرید بازیکنان جدید است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از فابریتزیو رومانو، رافینیا وینگر سمت راست و چپ‌پای برازیلی لیدزیونایتد و مدیربرنامه هایش (دکو) به بارسلونا هشدار داده اند که سریع تر دست به کار شود. در همین راستا هفته آینده ملاقاتی میان دکو و سران بارسلونا برگزار خواهد شد.
بارسلونا پس از دریافت چراغ سبز اعضا برای اجرای اهرم های اقتصادی، می‌تواند بازیکنان جدید را به خدمت بگیرد.
از مدت ها قبل مشخص شده که رافینیا گزینه بارسلونا برای جانشینی عثمان دمبله است؛ بازیکنی که پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه را هنوز مقابل خودش می بیند.
مهاجم کناری برازیلی لیدزیونایتد از حدود 4 ماه قبل با بارسلونا برای امضای یک قرارداد 5 ساله به توافق شخصی رسیده اما چیزی میان باشگاه ها تغییر نکرده است: بارسلونا هنوز آن پیشنهاد 55 میلیون یورویی را که لیدزیونایتد می خواهد، به این باشگاه ارائه نداده تا وقفه ای در مذاکرات ایجاد شود.
این وقفه به وجود آمده می تواند به ضرر بارسلونا باشد؛ رافینیا که اولویتش بارسلوناست، تا به امروز همه پیشنهادات دیگر را نادیده گرفته اما اگر بارسا سرع عمل نکند، ممکن است پای تیم های دیگر هم به این ماجرا باز شود.
تیم های لیگ برتر در حال بازگشت به کورس جذب وینگر 25 ساله هستند و آرسنال تنها یکی از آنها است. البته هنوز هیچ پیشنهادی از سوی توپچی ها به دست سران لیدز یونایتد نرسیده است.
در همین حال، به نقل از موندو دپورتیوو، ژول کونده مدافع 23 ساله که گران ترین خرید تاریخ باشگاه سویا به حساب می آید، مهره مورد علاقه ژاوی است اما با توجه به گزارش هایی که منتشر شده اند، کار بارسلونا برای جذب او آسان نیست.
طی روزهای اخیر از سرجینیو دست به عنوان بازیکنی نام برده می شد که شاید بخشی از این انتقال باشد اما ظاهرا چنین اتفاقی نخواهد افتاد.
سویا ارزش ژول کونده را 65 میلیون یورو می داند. سویا با توجه به اوضاع اقتصادی باشگاه بارسلونا، بعید می داند که کاتالان ها چنین هزینه ای برای کونده انجام دهند.
در همین حال، آندلسی ها اعلام کرده اند که فقط پول می خواهند حضور هیچ بازیکنی را در این معامله قبول نمی کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала