Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو به دنبال راه خروج از اولدترافورد+ عکس

© AFP 2023 / OLI SCARFFسولسشر و رونالدو
سولسشر و رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2022
عضو شوید
مجله‌ی ایتالیایی مدعی شده که کریستیانو رونالدو به دنبال راهی برای خروج از منچستریونایتد است.
به گزارش اسپوتنیک؛ مجله‌ی ایتالیایی لا‌ریپابلیکا با انتشار گزارش انفجاری را منتشر کرده که براساس آن؛ منچستریونایتد ممکن است به دلیل خاصی دیگر تیم آینده‌ی فوق ستاره پرتگالی نباشد. با آمدن اریک تن هاگ، شیاطین سرخ در آستانه ایجاد تغییرات گسترده در سبک بازی تیمی هستند که با موقعیت رونالدو در زمین هم‌خوانی ندارد.
بر اساس این گزارش، تن هاگ به دنبال اصلاح ساختار به منظور مطابقت با سبک بازی کلاسیک هالندی است که در آژاکس استفاده کرده است.
به گفته لا‌ریپابلیکا؛ کریستیانو با این موافق نیست و او مایل است تیم را ترک کند. شانس بازی در یک نقطه باشگاهی متفاوت در بازگشت احتمالی به اسپورتینگ لیسبون، جایی که دوران حرفه‌ای رونالدو آغاز شد.
دلایل دیگری که رونالدو می تواند منچستریونایتد را ترک کند.
برای کریستیانو رونالدو، ادامه بازی در لیگ قهرمانان اروپا کاملا ضروری است. منچستریونایتد فصل 2021-22 لیگ برتر را با 58 امتیاز به پایان رساند و در رده ششم قرار گرفت که باعث می‌شود برای فصل بعد از مسابقات حذف شوند. در حالی که تنها یک سال از قراردادش باقی مانده، کریستیانو قطعا می‌تواند از این به عنوان دلیل اصلی جدایی از باشگاه در تابستان امسال استفاده کند.
این سناریو قطعا باشگاه اسپورتینگ را به عنوان مقصد بعدی احتمالی کنار خواهد گذاشت. با وجود این‌که کریستیانو رونالدو 37 سال سن دارد، هنوز به نظر می‌رسد که می‌خواهد حداقل یک فصل دیگر در بالاترین سطح بازی کند. به خاطر داشته باشید که او می‌خواهد در رقابت باقی بماند تا بتواند آخرین جام جهانی او را در دسامبر بازی کند. یکی از این مقاصد ممکن است طرفداران او را تشویق کند.
آیا بازگشت به رئال مادرید امکان پذیر است؟
فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید، زمانی که اعلام کرد کریستیانو رونالدو یک گزینه نیست، بر جذب کیلیان امباپه متمرکز بود. اکنون اوضاع بسیار متفاوت است، باشگاه فعالانه به دنبال بازیکنان هجومی بیشتری است و بازگشت ستاره پرتگالی می‌تواند یک راه حل کوتاه مدت باشد. با این حال، آشفتگی با آب و هوای فعلی داخل رختکن می‌تواند به جریان فعلی آنها آسیب برساند.
نه این‌که رونالدو در صورت بازگشت فوراً احساس نمی‌کند که در خانه است، اما به هم ریختن حرکت کریم بنزما می‌تواند برای باشگاه مضر باشد.
اگر لا‌ریپابلیکا در مورد قصد رونالدو برای ترک منچستریونایتد درست باشد، ما در آستانه ورود به یک چرخه‌ی اخبار بزرگ در مورد آینده این ستاره هستیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала