بکارگیری جنگنده های سوخو-57 در جریان عملیات ویژه روسیه

© Sputnik / Ministry of Defense of the Russian Federation  /  مراجعه به بانک تصاویر Истребитель Су-30 из состава дежурных морской авиации и противовоздушной обороны Черноморского флота над Черным морем
Истребитель Су-30 из состава дежурных морской авиации и противовоздушной обороны Черноморского флота над Черным морем - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2022
عضو شوید
معاون نخست وزیر روسیه گفت، که جنگنده های سوخو-57 بارها در جریان عملیات ویژه شرکت داشته اند.
به گزارش اسپوتنیک، روسیه در جریان عملیات ویژه نگهبانی از دونباس از جنگنده های نسل جدید سوخو-57 کار گرفت.
یوری بوریسوف، معاون نخست وزیر روسیه در این باره در حاشیه مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF) گفت: جت های جنگنده پیش از این بارها در جریان عملیات ویژه شرکت داشته اند. بنابراین، سوخو-57 کارایی خود را هم در حین پروازهای تک پروازی و هم در هماهنگی و تعامل اطلاعاتی با دیگر جنگنده ها نشان داد.
Многофункциональные истребители пятого поколения Су-57 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2021
ارزیابی شانس جنگندۀ سوخو-57 در دوئل هوایی با اف-35
به گفته معاون نخست وزیر روسیه، گام های سوخو-57 کار موثری را نشان داده است، بررسی ها بسیار خوب است. جنگنده سوخو-57 از سوی شرکت سوخوی توسعه یافته و در یک کارخانه هواپیماسازی در کمسمولسک در امور ساخته شده است.
این هواپیما برای نابودی انواع اهداف هوایی چه در نبردهای نزدیک و چه در دوربرد طراحی شده است. پیش از این، بوریسوف گفته بود، که جنگنده سبک Su-57 Checkmate اولین پرواز خود را در سال 2025 انجام خواهد داد و افزود که معمولا بین اولین پرواز و تولید انبوه 1.5 تا 2 سال طول می کشد. پیش از این نشریه امریکایی Military Watch، سوخو-57 روسی را با جنگنده های اف-35 و جی-20 مقایسه کرده بود. از جمله مزایای Su-57، آنها سنسورهایی را شناسایی کردند که در کل سطح هواپیما فاصله داشتند. این نشریه ادعا می کند که Su-57 همچنان قابل مانورترین جنگنده نسل پنجم است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала