Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا به دنبال سود درست؛ فروش حقوق تلویزیونی و تجارت تأیید شد+ عکس

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2022
عضو شوید
اعضای باشگاه بارسلونا فروش حقوق تلویزیونی و تجارتی را مورد تأیید قرار دادند.
به گزارش اسپوتنیک؛ اعضای باشگاه فوتبال بارسلونا طرحی را مورد تأیید قراردادند که به اساس آن بارسا بخشی از حقوق تلویزیونی‌اش را به فروش رسانده که درآمدهای آتی از کالاها و مجوزها رقم 600 میلیون یورویی را به باشگاه اسپانیایی غرق در بدهی تزریق فوری خواهد نمود.
خوان لاپورتا رئیس باشگاه، پس از دو فصل ناتوانی در خرید عمده به دلیل بدهی فلج کننده که در یک نقطه به 1.3 میلیارد یورو افزایش یافت، گفت که این دو اقدام برای "ایجاد سود و داشتن سهام مثبت" ضروری است.
اعضای منتخب باشگاه، به نام نمایندگان، اواخر پنجشنبه به صورت آنلاین به حمایت قاطع از دو اقدام مالی ارائه شده توسط لاپورتا رأی دادند.
اولین مورد، فروش 49 درصد از شرکتی است که بارسلونا برای مذاکره در مورد حقوق مجوز و تجارت‌اش فعالیت می‌کرد. باشگاه امیدوار است در بدل آن بین 200 تا 300 میلیون یورو دریافت کند. لاپورتا گفت که او فقط به پیشنهاداتی که شامل گزینه خرید مجدد است گوش می‌دهد تا باشگاه بتواند در تاریخ بعدی کنترل کامل آن دارایی‌‌ها را پس بگیرد.
دومین اقدام فروش تا 25 درصد از درآمد حاصل از حق پخش تلویزیونی بازی‌های لیگ اسپانیا به مدت 25 سال است که باشگاه اعلام کرد امیدوار است بتواند حدود 450 میلیون درآمد کسب کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала