Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا به دنبال نجات از بحران؛ فروش 49 فیصد بی‌ال‌ام تأیید شد+ عکس

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2022
عضو شوید
باشگاه فوتبال بارسلونا با برگزاری مجمع فوق العاده در مورد فروش بخش BLM تصمیم گرفت.
به گزارش اسپوتنیک؛ در جریان مجمع فوق العاده بارسلونا، 84 درصد از اعضای متعهد به این باشگاه مجوز فروش سهام اقلیت (حداکثر 9/49 درصد) از سهام شرکت بارسا لایسنس و تجارت (BLM)، شرکتی متعلق به باشگاهی که مسئولیت مجوزهای تجاری و تجاری آن نهاد را بر عهده دارد؛ رأی مثبت دادند.
این اولین اهرمی است که شرکا به هیئت مدیره اجازه دادند تا برای عادی سازی وضعیت اقتصادی ناپایدار باشگاه بارسلونا فعال شود. از حد نصاب 671 نماینده، 568 رای موافق به پیشنهاد هیئت مدیره مبنی بر فروش بخشی از MLM، 65 مخالف و 13 رای سفید داده شد.
در این مجمع؛ جولی گویو معاون بازاریابی باشگاه بارسلونا، مسئول توضیح خطوط اصلی عملیات قبل از رأی گیری بود.
گویو یک سخنرانی شش دقیقه‌ای را ساعت 7:24 اختصاص داد تا به طور خلاصه دلایل نیاز به فروش بخشی از BLM را توضیح دهد و روشن کند که جدا از کسب درآمد مستقیم، برای گسترش برند بارسا و بیان اینکه باشگاه همیشه گزینه بازخرید را حفظ خواهد کرد. خواسته آنها این بود: "ما برای مجوز فروش حداکثر 49.9 درصد BLM درخواست رای اعتماد داریم." خوان لاپورتا تصریح کرد که امکان فروش BLM با سقف 49.9٪ به معنای درآمد "بین 200 تا 300 میلیون یورو" است.
BLM چیست؟

گیو در این باره گفت: "این شرکتی است که 100٪ متعلق به بارسا است و مسئول بازاریابی کل برند بارسا است. ما چند فروشگاه فیزیکی داریم که امروز دیدن آنها، فروش آنلاین و حدود 2000 محصول دارای مجوز، خوشحال کننده است، اما بیش از 75 درصد از تجارت بر بازار محلی متمرکز است و ما باید به روی جهان باز کنیم، برای گسترش و باز کردن کسب و کار مشارکت کنیم، زیرا جهانی بودن برند بارسا باید در بازارهایی حضور داشته باشد که ما وجود نداریم. این پتانسیلی است که ما داریم و از آن استفاده نمی‌کنیم."

در این راستا، گیو خواست: "گامی رو به جلو برداریم و خود را در کشورهایی که نیستیم معرفی کنیم. ما باید در مجوزها، حق امتیازها، عمده فروشان... رشد کنیم. به همین دلیل است که ما از آنها می‌خواهیم که به ما اجازه دهند تا به دنبال بهترین متحد برای رشد باشیم، تا بتوانیم دست به دست هم دهیم با کسانی که می‌دانند، با بهترین ها، با کسانی که قبلاً در این سرزمین‌ها نفوذ کرده‌اند، تا بازارهای جدید باز کنیم و از این اهرم اقتصادی استفاده کنید و اصرار کنید که این فروش جزئی از این شرکت است که متعلق به باشگاه است و ما همیشه می‌توانیم آن را بازخرید کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала