Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با ارزش‌ترین تیم جهان با 1.16 میلیارد پوند+ عکس

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2022
عضو شوید
باارزش‌ترین تیم منتخب فوتبال جهان به ارزش 1.16 میلیارد پوند اعلام شد که در آن امباپه و فودن نیز حضور دارند.
به گزارش اسپوتنیک؛ مرکز تحقیقاتی CIES فهرستی از 100 بازیکن برتر با ارزش 1.16 میلیارد پوندی را اعلام کرد.
امباپه 23 ساله به تنهایی با ارزش 206 میلیون پوند در صدر قرار دارد و وینیسیوس جونیور ستاره رئال مادرید به ارزش 185 میلیون پوند در رده دوم قرار گرفته است.
منچسترسیتی چهار بازیکن در باارزش‌ترین ترکیب یازده نفر جهان دارد از جمله خرید تابستانی این تیم ارلینگ هالند.
سیتیزن‌ها موفق شدند این مهاجم را فقط با 51 میلیون پوند به دلیل بندی در قراردادش با بوروسیا دورتموند به خدمت بگیرند، اما CIES ارزش واقعی او را 152 میلیون پوند ارزش‌گذاری می‌کند.
سیتی همچنین از روبن دیاز و ژائو کانسلو در ترکیب و هم فیل فودن با 124 میلیون پوند به خود می‌بالد.
این بدان معناست که او پس از جود بلینگهام، جوان شگفت‌انگیز دورتموند که در تابستان امسال توسط رئال مادرید زیر نظر است، دومین بازیکن گران‌قیمت انگلیسی است.
طبق گزارش CIES خرید این بازیکن 18 ساله ممکن است 134 میلیون پوند برای رئال هزینه داشته باشد و ترنت الکساندر-آرنولد با 87 میلیون پوند به عنوان ارزشمندترین مدافع راست شناخته شده است.
با این حال ریس جیمز فقط 5 میلیون پوند کمتر ارزش دارد، در حالی که مثلث انگلیسی میسون مانت، بوکایو ساکا و جیدون سانچو نیز ارزشمندتر از ستاره لیورپول هستند.
پدری به بلینگهام و فودن در خط میانی پیوست - اعجوبه بارسلونا با قیمت 135 میلیون پوند با ارزش‌ترین هافبک جهان است.
این سه نفر فرانکی دی یونگ را به تیمی رساند که با وجود قیمت 112 میلیون پوندی، با 69 میلیون پوند توسط بارسا به فروش می‌رسد.
یوسکو گواردیول مدافع لایپزیگ در جایگاه دوم مدافع میانی در کنار دیاز قرار می‌گیرد که در تابستان امسال نیز به انتقال او لینک شده بود.
گفته می‌شود که چلسی و یونایتد هر دو مشتاق جذب این مدافع همه کاره هستند که 100 میلیون پوند ارزش دارد.
جانلوئیجی دوناروما، ستاره پاریسن‌جرمن و ایتالیا به دلیل ارزش 74 میلیون پوندی، جایگاه دروازه‌بانی را به خود اختصاص داده است اما آلیسون از لیورپول با 68 میلیون پوند در رتبه بعدی قرار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала