Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکایت لالیگا از سیتی و پی‌اس‌جی به یوفا+ عکس

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگا
لالیگا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2022
عضو شوید
سازمان لالیگا تأیید کرد که از دو باشگاه منچسترسیتی و پاریسن‌جرمن به دلیل نقض قوانین فیرپلی مالی به یوفا شکایت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ سازمان لالیگای اسپانیا به رهبری خاویر تباس رسما اعلام کرد که به دلیل نقض قوانین فیرپلی مالی از باشگاه‌های منچسترسیتی (انگلیس) و پاریسن‌جرمن (فرانسه) به یوفا شکایت کرده است. علاوه بر این، لالیگا می‌گوید که با این دو باشگاه قبل از اتحادیه اروپا، فرانسه و سوییس نیز برخورد قانونی خواهند کرد.

در بیانیه‌ی این سازمان آمده است: "لالیگا بر این باور است که این اقدامات اکوسیستم و پایداری فوتبال را تغییر می‌دهد، به تمام باشگاه‌ها و لیگ‌های اروپایی آسیب می‌رساند و با پولی که در خود فوتبال تولید نمی‌شود، تنها به تورم مصنوعی بازار کمک می‌کند. لالیگا می‌داند که تامین مالی نامنظم این باشگاه‌ها یا از طریق تزریق مستقیم پول یا از طریق اسپانسرینگ و سایر قراردادهایی که با شرایط بازار مطابقت ندارند یا منطق اقتصادی ندارند، انجام می‌شود."

شکایت علیه منچسترسیتی در اپریل گذشته ثبت شد و این هفته شکایت مربوط به PSG ثبت گردید و لالیگا گزارش داد که شرکت‌های حقوقی را در فرانسه و سوییس "با هدف انجام اقدامات اداری در اسرع وقت و قضائی قبل از دادگاه" استخدام کرده است.
کارفرمایان همچنین اضافه می‌کنند که به دلیل تضاد منافع ناصر الخلیفی رئیس PSG و ECA گزینه‌های مختلف نمایندگی در سوئیس را ارزیابی می‌کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала