Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پنجشنبه موعد نهایی اعلام برنامه‌ بازی‌های فصل آینده لیگ برتر+ عکس

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2022
عضو شوید
برنامه‌ی بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال انگلیس فردا رسما اعلام خواهد شد تا تیم‌های بدانند چه بازی‌هایی در پیش خواهند داشت.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که پس از پایان فصل 2021-22 لیگ برتر انگلیس همه چشم به شروع دوباره این مسابقات دوخته‌اند اما برنامه‌ی بازی‌های فصل 2022-23 لیگ برتر انگلیس فردا ساعت 9:00 صبح به وقت اروپا رسما اعلام خواهد شد تا تیم‌های حریفان خود را بشناسند.
رقابت‌هایی که به مدت هفت‌ونیم هفته فرصت می‌دهد تا برای فصل آینده آماده شوند، زیرا بازی‌ها از 6/7 آگست استارت خواهد خورد.
یک فصل طولانی داخلی به دلیل برگزاری جام جهانی؛ که سبب می‌شود لیگ برتر در 28 می 2023 به پایان برسد.
منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی؛ فصل گذشته را با شکست 1-0 مقابل تاتنهام آغاز کرد و امیدوار است روز پنج شنبه بازی راحت‌تری را شاهد باشد.
تیم پپ گواردیولا به دنبال لیست بازی‌های رقبای لیورپول نیز خواهد بود زیرا دو طرف بار دیگر از پیشتازان کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌روند.
این یک طلوع جدید در منچستریونایتد نیز خواهد بود، با سرمربی جدید آنها، اریک تن هاگ که اولین طعم فوتبال انگلیس را پس از انتصباش در ماه گذشته تجربه کرد.
سه تیم تازه صعود کرده‌ی فولهام، بورنموث و ناتینگهام فارست امیدوارند که فصل‌ را خوب شروع کنند، زیرا آنها در مواجهه با کیفیت حریفان برتر هفته در هفته خارج می‌شوند.
در جاهای دیگر، تیم‌هایی مانند اورتون و لیدز یونایتد امیدوارند که بهتر از فصل گذشته باشند، زیرا هر دو به سختی از سقوط به دسته دوم، جان سالم به در بردند.
این فصل با فصل‌های داخلی در سراسر جهان که به دلیل جام جهانی باید برنامه‌های خود را مطابقت دهند، شبیه هیچ فصل دیگری نخواهد بود.
نمایشگاه سنتی تابستانی که در قطر برگزار می‌شود، به دلیل دمای شدید خاورمیانه به اواخر پاییز/اوایل زمستان تغییر یافته است.
در نتیجه، تقویم لیگ برتر برای حفظ یکپارچگی خود دستکاری شده است. هفته شانزدهم که در آخر هفته 12/13 نوامبر برگزار می‌شود، آخرین ست مسابقاتی خواهد بود که قبل از دوره فراخوانی مسابقات که از 21 نوامبر آغاز می‌شود، برگزار خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала