مدودوف: اوکراین تا دو سال دیگر وجود نخواهد داشت

© Sputnik / Dmitry Astakhov /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев
Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2022
عضو شوید
نایب رئیس شورای امنیت روسیه ابراز تردید کرد که در دو سال آینده اوکراین حتی در نقشه جهان وجود داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودوف، نایب رئیس شورای امنیت روسیه امروز (چهارشنبه) با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت: چه کسی می‌گوید که دو سال دیگر اوکراین حتی در نقشه جهان وجود خواهد داشت؟ اگرچه آمریکایی‌ها دیگر اهمیتی نمی‌دهند. آنها آنقدر در پروژه ضد روسیه سرمایه گذاری کرده اند که بقیه چیزها برای آنها مهم نیست.
نایب رئیس شورای امنیت روسیه با انتشار این پیام به این مسئله واکنش نشان داد که اوکراین می‌خواهد گاز مایع را از فروشندگان خارجی آن تحت شرایط وام و اجاره با پرداخت هزینه تحویل در دو سال دریافت کند، چرا که "در غیر این صورت رسماً در زمستان آینده یخ خواهد زد".
وی پیشتر نیز درباره "ولودیمیر زلنسکی" رئیس جمهور اوکراین در پیامی اعلام کرده بود که وی نیازی به توافق صلح ندارد چرا که این مسئله به معنی پایان دولت فعلی کی یف در اوکراین خواهد بود.
پیش ازاین جو بایدن، رئیس جمهور لایحه وام و اجاره در سال 2022 را در روز دوشنبه امضا کرد. این قانون که پیش‌تر با هدف تسلیح نیروهای متفقین در جنگ ‌جهانی دوم استفاده می‌شد، ارسال تسلیحات از سوی آمریکا به اوکراین را تسریع می‌کند.
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد.
از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала