Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوشحالی دی‌یونگ از پیشنهاد شیاطین سرخ+ ویدیو

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر فرانکی دی یونگ
فرانکی دی یونگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2022
عضو شوید
فرانکی دی‌یونگ ستاره هالندی باشگاه بارسلونا اعتراف کرد که از علاقه‌ی منچستریونایتد به شدت خوشحال شده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ بعد از نمایش خیرکننده فرانکی‌دی‌یونگ در مصاف هالند با ولز، هافبک لاله‌های نارنجی اعتراف کرد که از علاقه‌ی منچستریونایتد "خوشحال" شده است.
به نظر می‌رسد اریک تن هاگ سرمربی جدید شیاطین سرخ با شاگرد سابق‌اش می خواهد دوباره همکار شود از این‌رو دی‌یونگ که به اصلی‌ترین هدف یونایتد در تابستان بدل شده است.

دی یونگ در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد یونایتد برای جذب‌اش گفت: "وقتی تیم‌ها به شما به عنوان بازیکن علاقه مند هستند همیشه خوشحال می‌شوید، اما من در حال حاضر در بزرگ‌ترین باشگاه جهان هستم و در آنجا احساس خوبی دارم."

ارزش دی‌یونگ توسط بارسلونا حدود 70 میلیون پوند گفته شده و به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های فعلی دنیای فوتبال شناخته می‌شود.
اسپورت میل قبلا گزارش داده بود که علاقه یونایتد به کریستین اریکسن ستاره دانمارکی برنتفورد، انتقال دی یونگ را که به عنوان هدف شماره یک آنها دیده می‌شود، رد نمی‌کند.
در دسترس بودن اریکسن به عنوان بازیکن آزاد پیشنهاد جذابی برای یونایتد است که تابستان امسال پس از ناکامی در راهیابی به لیگ قهرمانان، با بودجه محدودی کار می‌کند.
اگرچه ستاره سابق تاتنهام و آژاکس 30 ساله است و شماره 10 برای یونایتد در اولویت نیست - با توجه به این‌که دُنی فن دی‌بیک برای رقابت با برونو فرناندز به اولدترافورد بازمی‌گردد - باشگاه باید سه هافبک تهاجمی را جایگزین کند زیرا پیش از این جدایی خوان ماتا، جسی لینگارد و پل پوگبا تأیید شده است.
یونایتد دی یونگ را نوع متفاوتی از هافبک می‌بیند و بدون در نظر گرفتن هرگونه حرکت برای اریکسن، به مذاکره با بارسلونا بر سر ستاره سابق آژاکس با امتیاز 70 میلیون پوندی ادامه خواهد داد.
گفته می‌شود که یونایتد هنوز پیشنهاد رسمی برای جذب بازیکن 25 ساله هالندی ارائه نکرده، اما اگر دو طرف نتوانند از نظر قیمت مصالحه کنند، آماده است تا از این قرارداد کناره‌گیری کند و گزینه‌های دیگری را دنبال کند.
دی یونگ زمانی که آژاکس در سال 2019 به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید و قبل از پیوستن به بارسلونا زیر نظر تن هاگ بازی می‌کرد.

ماه گذشته ژاوی، سرمربی بارسلونا در مورد دی یونگ گفت: "برای من او بازیکن بسیار مهمی است. او تقریباً در تمام مدت شروع کننده بوده است. او یک فوتبالیست بنیادی است اما بعد از آن شرایط اقتصادی وجود دارد که همه ما به آن وابسته هستیم. ما باید وضعیت مالی را بدانیم تا بتوانیم برخی تصمیمات را بگیریم و سپس تصمیمی را اتخاذ خواهیم کرد - منظورم فرانکی نیست - منظورم به طور کلی است. او بازیکنی است که من خیلی دوستش دارم، اما خواهیم دید که وضعیت چگونه است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала