Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کیه‌لینی رسما به "لاس آنجلس اف‌سی" پیوست+عکس

© AFP 2023جورجیو کیه‌لینی مدافع و کاپیتان یوونتوس Torino striker Simone Zaza challenges for the ball with Juventus defender Giorgio Chiellini during the Turn derby in December 2018
جورجیو کیه‌لینی مدافع و کاپیتان یوونتوس    Torino striker Simone Zaza challenges for the ball with Juventus defender Giorgio Chiellini during the Turn derby in December 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2022
عضو شوید
مدافع کهنه‌کار یوونتوس پس از جدایی از این باشگاه ایتالیایی، فوتبالش را در امریکا ادامه می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، جورجیو کیلینی مدافع میانی 37 ساله ایتالیایی پس از 17 سال یوونتوس را ترک و اکنون به تیم لاس آنجلس اف سی در امریکا پیوست.
اکنون جورجو کیه لینی و باشگاه لس آنجلس اف سی هر دو با انتشار پست‌هایی در توییتر خود، همکاری با یک‌دیگر را تایید کرده‌اند. قرارداد کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا با لس آنجلس اف سی، 18 ماهه است.
این مدافع کهنه کار آخرین بازی ملی خود را برای تیم ملی ایتالیا در شکست 3 بر صفر فینالیسیما مقابل آرجنتین انجام داد و بعد از این دیدار از فوتبال ملی کناره گیری کرد تا جای خود را به بازیکنان جوان تر بسپارد.
این بازیکن ۳۷ ساله ایتالیایی 561 بازی در تمامی رقابت ها برای یوونتوس انجام داد و 36 گل به ثمر رساند و 25 پاس گل داد. او 19 قهرمانی بزرگ را با بیانکونری به دست آورد، از جمله 9 قهرمانی در لیگ ایتالیا و 5 بار در کوپا ایتالیا.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала