Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند: تمام عمر هوادار منچسترسیتی بوده‌ام؛ می‌خواهم گل بزنم، جام ببرم!

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2022
عضو شوید
مهاجم جدید منچسترسیتی امروز به صورت رسمی قراردادش را با قهرمان لیگ برتر انگلیس امضا کرد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچسترسیتی با انتشار تصاویری به صورت رسمی از ارلینگ هالند ستاره نروژی و جدیدش رونمایی کرد.
هالند 21 ساله که در دورتموند توپ می‌زند با پرداخت 60 میلیون یورو مبلغ فسخ قراردادش راهی لیگ برتر انگلیس شد تا پیراهن تیم سابق پدرش را برتن کند.
او نشان می‌دهد که از قبل هوادار منچستر سیتی بوده است و با عشق و علاقه این تیم را انتخاب کرده است. ستاره جدید سیتیزن ها پس از عقد قرارداد در مصاحبۀ با سایت این باشگاه انگلیسی گفت:
"امروز یکی از روزهای پرافتخار برای من و خانواده ام است. من در انگلیس متولد شده ام و در تمام عمرم هوادار منچسترسیتی بوده‌ام. چیزهای زیادی درباره این باشگاه می‌دانم. حس می‌کنم این‌جا خانه‌ام است."
هالند در ادامه گفت:
"همیشه بازی‌های منچسترسیتی را نگاه کرده‌ام و در فصل های اخیر از دیدن بازی‌هایشان خیلی لذت برده‌ام. غیر از تحسین، چیزی نمی‌توان درباره سبک بازی منچسترسیتی گفت. آن‌ها فرصت‌های زیادی می‌سازند و بازی‌شان هیجان‌انگیز است."
خرید جدید گواردیولا در ادامه تصریح کرد:
"انتقال به منچسترسیتی برایم فوق‌العاده است و نمی‌توانم بیش از این برای شروع پیش فصل، صبر کنم. سبک بازی منچسترسیتی برای بازیکنی مثل من فوق‌العاده است. بازیکنان کلاس جهانی زیادی در ترکیب منچسترسیتی حضور دارند و پپ گواردیولا یکی از بهترین سرمربیان تاریخ است."
هالند در پایان صحبت هایش گفت:
"اعتقاد دارم که برای محقق کردن جاه‌طلبی‌هایم در مکان درستی حضور دارم. می‌خواهم گل بزنم، جام ببرم و تا جای ممکن به عنوان یک فوتبالیست پیشرفت کنم."
هالند بعد از درخشش بوروسیا دورتموند با پیشنهاد تیم‌های بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا و رئال مادرید همراه شد اما تصمیم گرفت که راهی منچستر سیتی شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала