Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش "انوش دستگیر" پس از نرسیدن افغانستان به "آسیا"

© Shibu Premanانوش دستگیر
انوش دستگیر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2022
عضو شوید
انوش دستگیر با تمجید از بازیکنانش، مسئولیت نرسیدن تیم ملی فوتبال افغانستان به جام ملت های آسیا را بر عهده گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم فوتبال افغانستان در دیداری فوق العاده حساس و سرنوشت ساز به مصاف تیم ملی فوتبال هند رفت که این مسابقه با برتری 2 بر 1 هند به پایان رسید.
با قبولی این شکست، افغانستان دومین بازی متوالی را باخت و از صعود به جام ملت های آسیا یک بار دیگر بازماند.
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان که پس ازین شکست به شدت مورد انتقاد مردم در صفحات اجتماعی قرار گرفته است، در نشست خبری این مسابقه به خبرنگاران گفت:

من بسیار متاسف هستم که نتوانستیم به جام ملت های آسیا صعود کنیم. مردم چند سال منتظر این اتفاق تاریخی بودند، اما نشد. انگشت من به سمت هیچ بازیکنی دراز نیست، تمام مسئولیت این شکست و عدم راه یابی به دوش من است.

وی در خصوص بازی گفت:

بازی خیلی جذابی بود، ما بخاطر مساوی به میدان نیامده بودیم، آمده بودیم تا برنده شویم، زیرا تنها راه صعودمان برد بود. ولی هند برد. آنها یک گل از ما بیشتر شدند، حق شان بود که پیروزی شوند.

دستگیر در خصوص سیستم بازی افغانستان نیز گفت:

ما از شروع مسابقات، سیستم ما حمله ای بود، ولی صادقانه باید بگویم که در این درجه حرارت برای بازیکنان ما سخت است که از ابتدا بخواهند هجومی بازی کنند، اما بعد از 15 دقیقه بازیکنان زمانی با محیط سازگار میشدند، حملات را شدت میبخشیدند. پلان ما در این بازی همین بود که از بتدا حمله ای بازی کنیم. همان طور که دیدید در نیمه دوم من به تیم مهاجم اضافه کردم.

سرمربی تیم ملی افغانستان در پایان گفت:

دوباره تاکید میکنم، بازیکنان ما عملکردشان خیلی خوب بود و اینکه تیم نتیجه نگرفت، مسئولیتش با من است. من به تک تک بازیکنانم افتخار میکنم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала