Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی سنگال: "مانه در بایرن بهترین احساس را خواهد داشت"

© Sputnik / Владимир АстапковичSadio Mane
Sadio Mane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2022
عضو شوید
آلیو سیسه سرمربی تیم ملی سنگال می‌ گوید که سادیو مانه ستاره تیم ملی این کشور در باشگاه بایرن مونیخ احساس خوشی خواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که خبر می‌رسد که سادیو مانه در بازار تابستانی از لیورپول جدا می‌شود و پس از انتقال پیشنهادی به آلمان؛ راهی بایرن مونیخ خواهدشد شد.
حالا آلیو سیسه سرمربی تیم ملی سنگال مدعی‌ست که او در بایرن بهترین احساس را خواهد داشت. قهرمان بوندسلیگا قبلاً دو پیشنهاد برای وینگر داده، رد شده است.
با حل نشدن وضعیت مانه، سرمربی تیم ملی کشورش از او خواسته تا "مشکلات قراردادش" را قبل از شروع فصل جدید به خصوص قبل از جام جهانی اواخر امسال، حل کند.

به گزارش Senego، سیسه گفت: "این فقط سادیو نیست، من قصد دارم در مورد آن برای همه بازیکنانی صحبت کنم که در شرایطی هستند که باید یک باشگاه پیدا کنند، این پیچیده است. چرا؟ زیرا این همه مشکل در انتظار ما برای جام جهانی است که در نوامبر است. و من به شاگردانم می‌گویم که سعی کنند مشکلات قرارداد را حل کنند تا زمانی که مسابقات قهرمانی مربوطه از سر گرفته شود، از قبل باشگاهی پیدا کرده باشند. من در مورد سادیو در بایرن شنیدم. بایرن با یک مربی آلمانی فوتبال فشرده است. سادیو در سالزبورگ اتریش بازی کرد که یک کشور مرزی است و این بدان معناست که او به سرزمین ناشناخته‌ای نمی‌رود. برای من، باشگاهی که او در آن بهترین احساس را خواهد داشت، بایرن است."

سیسه سنگال را به اولین جام‌اش در تاریخ جام ملت‌های آفریقا در آغاز سال تقویمی رساند که مانه در فینال برابر مصر گل قهرمانی را در ضیافت پنالتی‌ها به ثمر رساند.
باشگاه مرسی ساید برچسب قیمتی 42 میلیون پوندی برای مهاجم تنومندش تعیین کرده که بایرن با ارائه پیشنهادی به ارزش 30 میلیون پوند در این هفته کمتر از آن برای بار دوم رد دریافت کرد.
این دومین پیشنهادی بود که طرف آلمانی ارائه کرد و رد شد - اما لیورپول هنوز مطمئن است که قبل از پایان پنجره، معامله را انجام می‌دهد.
واضح است که دوران شش ساله مانه در آنفیلد رو به پایان است و نونز مهاجم 22 ساله اروگوئه‌ای عملاً جایگزین مستقیم او خواهد شد.
انتظار می‌رود سرخ‌ها رکورد 75 میلیون پوندی خود را که برای ویرجیل فن دایک پرداخت کردند، در قراردادی 85 میلیون پوندی برای مهاجم بنفیکا بشکنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала