Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی پُر گُل هنگ کنگ برابر کامبوج؛ کار افغانستان دشوارتر شد

© Photo / AFC / تیم فوتبال هنگ کنگتیم فوتبال هنگ کنگ
تیم فوتبال هنگ کنگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2022
عضو شوید
تیم ملی فوتبال هنگ کنگ در دومین دیدارش در مرحله پایانی رقابت‌های راه‌یابی به جام ملت‌های آسیا، برابر کامبوج به برتری رسید و به صدر گروه D صعود کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه رقابت‌های راه‌یابی به جام ملت‌های آُسیا، امروز هنگ کنگ که در گروه D با افغانستان هم‌گروه است و در بازی نخست موفق به کسب پیروزی برابر شیران خراسان شد، به مصاف کامبوج رفت و برابر این تیم به پیروزی 0-3 دست یافت.
هنگ کنگ در این دیدار در دقایق 20، 21 و 63 توسط متیو الیوت، سون مینگ هیم و سیو گوان به گُل رسید و سه امتیاز کامل را کسب کرد. با این پیروزی هنگ کنگ 6 امتیازی شد و با تفاضل 4+ صدرنشین گروه D شد.
با این پیروزی هنگ کنگ، صعود افغانستان که در حال حاضر در رده سوم گروه بدون امتیاز قرار دارد، به اما و اگر کشید و در صورت پیروزی در دو دیدار باقی‌مانده باید به نتایج حریفان چشم داشته باشد.
سومین بازی هنگ کنگ برابر هندوستان است و اگر برابر هند این تیم به برتری برسد و این طرف افغانستان موفق به شکست شاگردان استیماچ در دیدار امروز شود، وضعیت به سود شیران خراسان تغییر خواهد کرد و شاگردان انوش دستگیر با برتری برابر کامبوج شانس زیادی برای صعود خواهند داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала