Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدال حساس با هند؛ "استیماچ" از "افغانستان" میترسد

ایگور استیماچ سرمربی تیم ملی فوتبال هند
ایگور استیماچ سرمربی تیم ملی فوتبال هند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2022
عضو شوید
ایگور استیماچ در آستانه جدال حساس امروز با تیم ملی فوتبال افغانستان به بازیکنان تیمش هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، امروز در مهم ترین بازی گروپ D انتخابی جام ملت های آسیا، تیم ملی فوتبال هند در ورزشگاه سالت کلکته میزبان تیم ملی فوتبال افغانستان خواهد بود.
مسابقه ای که برای هر دو تیم فوق العاده حایز اهمیت است، زیرا هند با برتری در بازی امروز صعودش را به جام ملت های آسیا نزدیک و افغانستان نیز با قبولی شکست هیچ شانسی برای آسیا شدن نخواهد داشت.
ایگور استیماچ سرمربی کروات تیم فوتبال هند در نشست خبری قبل از این دیدار به بازیکنان تیمش هشدار شده است، زیرا به عقیده وی در صورتی که امروز تیمش مقابل افغانستان برنده نشود، سه امتیاز ابتدایی مقابل کمبودیا هیچ معنایی نخواهد داشت. وی همچنین گفته است که بازیکنان افغانستان از لحاظ بدنی بهتر از بازیکنان تیمش هستند.
استیماچ گفت:
"بازیکنان افغانستان از نظر بدنی بسیار قوی هستند. خل موقعیت در این بازی کلید خواهد بود و خواندن خوب بازی بسیار مهم خواهد بود. ما باید خطوط محکم را حفظ کنیم و در دوئل های رو در رو باهوش باشیم."
سرمربی با تجربه تیم ملی فوتبال هند گفت:
"آخرین باری که در دوحه با افغانستان بازی کردیم، در هر بخش از آنها بهتر بودیم. اکنون نسبت به دفعه قبل در وضعیت بهتری هستیم. من به وضعیتی که در آن قرار داریم اطمینان دارم و انتظا من این است که برنده شویم."
ایگور استیماچ در ادامه گفت:
"برد گذشته است، به بازی امروز فکر کنید، اگر در مقابل افغانستان پیروز نشویم، سه امتیاز در برابر کامبوج معنایی ندارد و ما دوباره در نقطه صفر قرار میگیریم. ما باید در برابر افغانستان پیروز شویم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала