Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا در یک قدمی تمدید قرارداد با ستاره جوان

© REUTERS / ALBERT GEAبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2022
عضو شوید
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا تایید کرد که این باشگاه به تمدید قرارداد با گاوی بسیار نزدیک شده و بزودی قرارداد جدید امضأ خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، پابلو گاوی، ستاره 17 ساله بارسلونا، درخشش خوبی در این تیم داشته و تا جون 2023 با این تیم قرارداد دارد و مبلغ فسخ قرارداد نیز 50 میلیون یورو است.
بارسلونا به دلیل این که مبلغ فسخ قرارداد گاوی بسیار پایان است و زمان کوتاه نیز از قراردادش باقی مانده است، خواهان تمدید با این ملی پوش اسپانیایی است.
مذاکرات دو طرف از چند ماه قبل آغاز شد و بارسلونا چند روز قبل آخرین پیشنهاد خودش را به گاوی ارائه داد و به نظر می‌رسد که توافق نهایی حاصل شده است.
توافق با گاوی را خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا تایید کرد و اظهار داشت که به ماندن ستاره جوان و اسپانیایی بسیار خوشبین است.
رئیس بارسا به خبرنگاران گفت:" ما خوشبین هستیم زیرا می خواهیم گاوی در بارسلونا بماند. ما از ماندن او بسیار هیجان زده هستیم، او از آکادمی ما است. بازیکن و ایجنتش را که می شناسیم نیز می‌خواهند در بارسلونا بمانند. ما به دستیابی به توافق بسیار نزدیک هستیم."
بارسا در حالی به توافق نهایی با گاوی بسیار نزدیک شده که لیورپول شدیداً به دنبال گاوی بود و دستمزد نجومی نیز به این ستاره جوان ارائه داده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала