Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقال مانه به بایرن از سوی سرمربی سنگال تایید شد

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر سادیو مانه - سنگال
سادیو مانه - سنگال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2022
عضو شوید
آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی سنگال تایید کرد که سادیو مانه در حال جدایی از لیورپول و پیوستن به بایرن مونیخ است.
به گزارش اسپوتنیک، سادیو مانه که قراردادش تا ماه جون 2023 با لیورپول اعتبار دارد، خواهان جدایی از این تیم است و بایرن مونیخ شدیداً به جذب این بازیکن سنگالی علاقه نشان داده است.
لیورپول تاکنون دو پیشنهاد بایرن مونیخ برای سادیو مانه را رد کرده زیرا کم و بیش از 40 میلیون پوند برای این بازیکن 30 ساله که فقط یک سال از قراردادش باقی مانده درخواست دارد. لیورپول انتظار دارد که بایرن مونیخ این درخواست آن‌ها را برآورده کند و سپس مانه را به خدمت بگیرد.
با توجه به این موضوع به نظر می‌رسید که این انتقال انجام نخواهد شد زیرا طرفین زیاد به توافق نزدیک نبودند.
با این حال آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی سنگال تایید کرد که سادیو مانه در حال پیوستن به بایرن مونیخ است و این باشگاه را مناسب کاپیتان تیمش عنوان کرد.
او در این مورد به خبرنگاران گفت:" باشگاه بایرن مونیخ با در اختیار داشتن یک سرمربی آلمانی، فوتبالی بر پاسخ تلاش فراوان و پرس شدید را در زمین ارائه می‌دهد. سادیو مانه در گذشته نیز در باشگاه سالزبورگ اتریش بازی کرد که یک کشور هم مرز با آلمان است و این بدان معناست که مقصد بعدی این بازیکن سرزمینی ناآشنا برای این بازیکن نخواهد بود. از نظر من باشگاهی که سادیو مانه در آن بهترین شرایط و احساس را در آینده خواهد داشت، بایرن مونیخ نام دارد."
این در حالی‌ست که چندی قبل سادیو مانه در یک کنفرانس خبری، دلیل جدایی‌اش را درخواست مردم کشور عنوان کرد و اظهار داشت که 70 الی 80 درصد از مردم سنگال خواهان جدایی وی از لیورپول اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала