Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

"سلیمان زرمتی" چرا در تیم ملی حضور ندارد؟ پای پاکستان وسط است+ عکس

© Photo / AFF / سلیمان زرمتی و امرالدین شریفیسلیمان زرمتی و امرالدین شریفی
سلیمان زرمتی و امرالدین شریفی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2022
عضو شوید
فدراسیون فوتبال افغانستان، اعلام کرد که سلیمان زرمتی به دلیل تولد در پاکستان و ذکر این موضوع در پاسپورتش و امرالدین شریفی به دلیل عدم آمادگی در تیم ملی حضور ندارند.
به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل فهرست تیم ملی فوتبال افغانستان برای اشتراک در رقابت‌های راهیابی به جام ملت‌های آُسیا مشخص شد که نام چندین و چند ستاره تیم ملی در آن دیده نشد.
حسن امین، جبار شرزه، نورالله امیری، حسین زمانی، آدام نجم، سلیمان زرمتی و رحمت اکبری غایبان بزرگ تیم ملی برای حضور در رقابت‌های راه‌یابی به جام ملت‌های آسیا بودند.
از جمله این ستاره‌ها، دلیل غیبت سلیمان زرمتی مشخص نبود و غیبت وی در میان هواداران تیم ملی پرسش‌برانگیز شده بود.
فدراسیون فوتبال افغانستان دقایقی قبل دلیل عدم حضور این بازیکن را مشخص کرد و وی به دلیل این که در پاکستان تولد و این موضوع در پاسپورتش ذکر شده، نتوانسته تا مجوز حضور در جمع شیران خراسان را پیدا کند.
در بیانیۀ فدراسیون فوتبال آمده است:" سلیمان زرمتی به دلیل تولد در پاکستان و ذکر این موضوع در پاسپورت، پس از تلاش های مکرر، از گرفتن ویزای هند باز ماند و نتوانست در این سفر تیم ملی فوتبال کشور را همراهی کند."
فدراسیون فوتبال همچنان در مورد غیبت امرالدین شریفی وضاحت داده و می‌گوید که وی با وجود حضور در اردوی تمرینی ویتنام، شرایط لازم بازی کردن را ندارد و به دلیل عدم آمادگی غایب است.
فدراسیون فوتبال در این مورد نوشته است:" امرالدین شریفی مهاجم‌ تیم ملی فوتبال کشور به دلیل مصدومیت در رقابت های باشگاهی اش، عدم بهبودی و آماده نشدن در جریان اردوی ویتنام و هند، در فهرست نهایی تیم ملی در انتخابی‌ جام ملت های آسیا جای نگرفت و اردوی تیم ملی را به مقصد بنگلادش ترک کرد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала