Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره جنجالی بارسا، در یک قدمی پیوستن به چلسی+ عکس

© REUTERS / VALENTYN OGIRENKOفوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني
فوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2022
عضو شوید
عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا، به چلسی بسیار نزدیک شده و احتمال دارد طی روزهای آینده به این باشگاه لندنی بپیوندد.
به گزارش اسپوتنیک، عثمان دمبله که در پایان فصل گذشته عملکرد خوبی داشت، پس از پایان قراردادش با بارسلونا، به صورت رایگان از این تیم جدا خواهد شد زیرا مذاکرات تمدید قرارداد وی نتایج مثبت در پی نداشته است.
این بازیکن 25 ساله چندین گزینه داشت، از جمله ماندن در بارسلونا یا پیوستن به پاریسن‌جرمن اما هر دو گزینه‌ حالا بعید به نظر می‌رسد زیرا وی تصمیم نهایی خودش را گرفته تا راهی لیگ برتر فوتبال انگلستان شود.
طبق گزارش سان اسپورت، دمبله تصمیم گرفته تا زیر نظر توماس توخل، سرمربی سابق خود در چلسی کار کند. توخل زمانی که سرمربی بروسیا دورتموند بود، ستاره فرانسوی را از لیگ 1 به خدمت گرفت و از وی یک ستاره ساخت.
دمبله با توجه به سابقۀ همکاری با سرمربی آلمانی و شرایط خوب باشگاه لندنی تصمیم گرفته تا به این تیم بپیوندد و به فوتبال حرفه‌ای خودش در پایتخت انگلیس ادامه دهد.
بارسلونا با پرداخت 125 میلیون پوند در سال 2017، دمبله را از بوروسیا دورتموند به خدمت گرفت و پس از نزدیک به 5 سال، بدون این که سودی از این بازیکن ببرد، او را از دست خواهد داد.
دمبله در بارسا با مشکلات بزرگی از جمله مصدومیت‌های طولانی مواجه شد و نتوانست تا مطابق انتظارها ظاهر شود. او در طول مدت حضور در نیوکمپ موفق به زدن 32 گل و ساختن 34 پاس گل شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала