Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روزنامه‌نگار فرانسوی: "زیزو سرمربی فصل بعد پاریسی‌هاست"+ عکس

© REUTERS / SERGIO PEREZزیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2022
عضو شوید
دنیل ریلو روزنامه‌نگار فرانسوی آورده که زیدان در فصل بعد جانشین پوچتینو می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ دنیل ریولو روزنامه‌نگار فرانسوی درگزارشی مدعی شده که زین‌الدین زیدان به نیمکت هدایت پاریسن‌جرمن برای جانشینی مائوریسیو پوچتینو نزدیک شده، جایی که او قصد دارد بازیکنانی مانند لیونل مسی و نیمار را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.
این بازیکن افسانه‌ای فرانسوی یکی از بهترین دوران بازی‌سازی را با حضور یکپارچه در مدیریت ادامه داد و رئال مادرید را به سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان بین سال‌های 2016-2018 رساند.
زیدان پس از آخرین پیروزی خود در اروپا؛ باشگاه را ترک کرد و یک سال بعد دوباره به این تیم ملحق شد، جایی‌که یک بار دیگر قهرمان لالیگا شد. این سرمربی 49 ساله از زمان ترک برنابئو برای دومین بار در می 2021، هیچ تیمی را مدیریت نکرده است.
به نقل از اونزه موندیال، ریولو روزنامه نگار به RMC گفت که پوچتینو به احتمال زیاد در آینده نزدیک به دلیل ناکامی در هدایت مسی و همکارانش در هر جایی که نزدیک به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است، اخراج خواهد شد.
ریلو همچنین مدعی شد که باشگاه قطری زیدان را در اولویت خود برای هدایت تیم قرار داده و این روزنامه نگار مطمئن است که زیزو سرمربی بعدی پی‌اس‌جی خواهد بود.
این در حالی‌ست که امروز خبرهایی مبنی بر نهایی شدن انتصاب وی منتشر شد و رسانه‌ها مدعی شدند که او به قطر می‌رود تا کارهای باقی مانده را به اتمام برساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала