Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضرب‌الاجل یوونتوس برای آنخل دی‌ماریا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آنخل دی ماریا
آنخل دی ماریا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2022
عضو شوید
به نظر می‌رسد که ستاره آرجنتیی به درهای خروج باشگاه یوونتوس نزدیک‌تر می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، آنخل دی‌ماریا که به حضور هفت ساله‌اش در پاری‌سن‌ژرمن پایان داد و حالا قصد دارد فوتبال حرفه‌ای‌اش را در لیگی دیگر دنبال کند.
مدیران یوونتوس از آنخل دی‌مایا خواسته‌اند که هرچه سریع‌تر پاسخ پیشنهاد این تیم را بدهد. قرارداد این ستاره آرجنتینی با پی‌اس‌جی در پایان ماه جولای سال جاری به پایا می‌رسد و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از این تیم ای شود.
بسیاری از منابع خبری پیش از این از قطعی بودن انتقال این بازیکن به یوونتوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خبر داده بودند اما به نظر می‌رسد که او عجله‌ای برای نهایی کردن این انتقال ندارد.
اکنون سایت فوتبال ایتالیا و در برخی دیگر از منابع متعتر فوتبال اروپا گزارش داده اند که با توجه این که گفته می‌شد او با یوونتوس به توافق برسد، این بازیکن هر لحظه بیشتر از قبل از به تن کردن پیراهن این باشگاه در فصل آینده دور می‌شود.
در همین حال، روز گذشته روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده که این ستاره سابق رئال مادرید در مذاکراتش با یوونتوس دست نگه داشته تا ببیند که آیا احتمال پیوستن به بارسلونا برای او وجود دارد یا خیر و سپس تصمیم نهایی‌اش را بگیرد.
این اتفاق و شایعات مطرح شده پیرامون علاقه این بازیکن آرژجتینی به پیوستن به بارسلونا باعث ناراحتی و عصبانیت مدیران یوونتوس شد. ستاره آرجنتینی در هفت سال حضورش، توانست در 295 بازی آمار 93 گل‌زده و 119 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.
آنها از او خواسته‌اند که نهایتا تا 24 ساعت آینده پاسخ نهایی به پیشنهاد مطرح شده از سوی این باشگاه را بدهد تا در صورت منفی بودن این پاسخ، آنها بتوانند برای جذب گزینه‌های دیگری که مدنظر دارند اقدام کنند.
باشگاه بارسلونا نیز وضعیت دی‌ماریا را دنبال می‌کند اما در ابتدا منتظر تعیین تکلیف آینده حرفه‌ای عثمان دمبله است. اگر دمبله در نهایت جدا شود، رافینیا، ستاره برازیلی لیدز گزینه نخست جانشینی او محسوب می شود اما رقم 55 میلیون یورویی مورد تقاضای باشگاه انگلیسی مانع بزرگی در این راه است.
ناکامی در جذب رافینیا در نهایت بارسا را به سمت دی ماریا سوق خواهد داد و ستاره آرجنتینی هم فعلا قصد دارد منتظر بارسلونا بماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала