Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاکید دوباره "لواندوفسکی" به جدایی مسالمت‌آمیز از بایرن

© AP Photo / Matthias SchraderНападающий "Баварии" Роберт Левандовский после забитого в матче с "Челси" гола
Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2022
عضو شوید
روبرت لواندوفسکی به اشاره به این که با بایرن مونیخ دشمنی ندارد، از مدیران باشگاه خواست تا شرایط خروج وی را مهیا سازند.
به گزارش اسپوتنیک، روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ، به دنبال جدایی از این باشگاه است و به صورت علنی اعلام کرده که نمی‌خواهد دیگر با باواریایی‌ها ادامه دهد و چالش جدیدی را می‌خواهد تجربه کند.
وی در آخرین مصاحبه خود بار دیگر به جدایی از بایرن در فضای آرامش اشاره کرد و از مدیران این باشگاه خواست تا مجوز جدایی وی را بدون ایجاد مشکل صادر کنند.
لوا در این مورد به رسانه‌ها گفت:" من همیشه برای جاه طلبی‌های هواداران بایرن سخت کار کرده‌ام و از هواداران بابت همه چیز قدردانی می‌کنم. آن‌ها همیشه از من حمایت کرده‌اند. اگر امروز در خصوص احساساتم صادق نبودم، این برای هواداران منصفانه نبود و امیدوارم آن‌ها موقعیت مرا درک کنند."
او در ادامه افزود:" این باشگاه و این شهر تبدیل به خانه برای من شده است. سال‌هاست که در مونیخ بسیار خوشحال هستم و افراد فوق العاده زیادی را در داخل و خارج از زمین ملاقات کردم. اما جدایی نیز بخشی از فوتبال است. من به‌دنبال تشدید تنش نیستم. دنیای رسانه و دنیای واقعی فوتبال دو چیز متفاوت هستند. در رسانه‌ها همه چیز اغلب درباره شایعات و مسائل احساسی است. در دنیای واقعی فوتبال و در پنجره نقل و انتقالات، سکوت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به همین دلیل است که نمی‌خواهم آتش اختلافات را شعله ور کنم. برای بایرن مونیخ بهترین آرزوها را دارم و شک ندارم که مدیریت باشگاه نیز همین احساس را دارد. به همین دلیل من متقاعد شده‌ام که با هم به توافق دست خواهیم یافت."
لوا در حالی پس از هشت به دنبال جدایی از بایرن است که بارسلونا شدیداً به جذب این بازیکن پولندی علاقه مند است و تلاش‌‌هایی نیز برای به خدمت گرفتن این مهاجم 33 ساله که یک سال دیگر با تیم آلمانی قرارداد دارد، انجام داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала