Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان امضأ قرارداد جدید "مودریچ" اعلام شد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2022
عضو شوید
لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید، در روز وداع مارسلو، قرارداد خودش را برای یک فصل دیگر با کهکشانی‌ها تمدید خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد لوکا مودریچ تا پایان ماه جاری با رئال مادرید اعتبار دارد و این باشگاه با توجه به درخشش ستاره کروات، قصد دارد تا برای فصل دیگر قرارداد وی را تمدید کند.
طبق گزارش مارکا، هیچ مانعی سد راه تمدید مودریچ نیست و طرفین از چند ماه قبل روی تمدید قرارداد به توافق نهایی دست یافته اند.
رسانه‌های نزدیک به باشگاه رئال مادرید، زمان امضأ قرارداد جدید را روز وداع مارسلو به این تیم عنوان کرده‌اند و می‌گویند که سران رئال قصد دارند در همان روز، آنتونیو رودیگر و شوامنی را معرفی و قرارداد لوکیتا را تمدید کنند.
مودریچ ساعاتی قبل اردوی تیم ملی کرواسی را ترک و به سمت مادرید پرواز کرد و به نظر می‌رسد که برای تمدید قرارداد به پایتخت اسپانیا سفر کرده‌است.
رئال مادرید در حال کار روی یک مراسم خداحافظی بسیار ویژه برای مارسلو مدافع برازیلی خود است و به نظر می‌رسد که این مراسم طی روزهای آینده در سانتیاگو برنابئو و یا کمپ تمرینی والدیباس، و با حضور اعضای خانواده مدافع به همراه مدیران رئال و هم تیمی‌های حال حاضر و سابق برگزار شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала