Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتخاب سخت "شوامنی" از میان بنزما و امباپه

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Молодежный ЧЕ-2021. Матч Россия – Франция
Футбол. Молодежный ЧЕ-2021. Матч Россия – Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2022
عضو شوید
اورلین شوامنی از پاریسن‌جرمن و رئال مادرید پیشنهاد دریافت کرده و در دو راهی قرار گرفته که راهی مادرید و با بنزما بازی کند و یا در پاریس بماند و در کنار امباپه توپ بزند.
به گزارش اسپوتنیک، اورلین شوامنی فصلی فوق‌العاده را با موناکو در لیگ یک فرانسه سپری کرد. او با نمایش‌های درخشانش، توجه باشگاه‌های بزرگ را به خود جلب کرده و حالا باید بین تیم‌های رئال مادرید، پاریسن‌جرمن یکی را برای ادامه فوتبال حرفه‌ای خودش انتخاب کند.
او از سوی هر دو باشگاه پیشنهادات خوبی دریافت کرده که ضمن برآورده شدن خواست‎‌های باشگاه موناکو، به لحاظ مالی به سود خودش نیز است.
انتخاب اما به این سادگی نیست و شوامنی باید تصمیم بگیرد که در کنار بنزما در رئال مادرید بازی کند و به پی‌اس‌جی برود و هم‌تیمی امباپه، مسی و نیمار شود.
هر دو بازیکن شوامنی را وسوسه کرده‌اند تا به تیم‌ آن‌ها بپیوند و همین موضوع سبب شده تا وی دوباره در مورد آینده‌اش فکر کند.
با این حال هنوز مشخص نیست که مقصد نهایی شوامنی چه تیمی است و فصل آینده با پیراهن چه تیمی به میدان خواهد رفت و مذاکرات بین موناکو و باشگاه‌هایی که پیشنهاد رسمی برای جذب این بازیکن را ارائه کرده‌اند ادامه دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала