Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشرفت یوونتوس در مذاکرات با پوگبا؛ انتقال پُل به رئال منتفی شد؟

© AP Photo / Jon SuperManchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018
Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2022
عضو شوید
یوونتوس پیشرفت خوبی در مذاکرات با مدیر برنامه‌های پُل پوگبا داشته و ممکن است بزودی به توافق نهایی دست یابند.
به گزارش اسپوتنیک، جدایی پل پوگبا از منچستریونایتد قطعی است چرا که قرارداد او در پایان این ماه به اتمام می‌رسد و شیاطین سرخ رسماً با وی خداحافظی کرده‌اند.
یوونتوس، جدی‌ترین مشتری پوگبا است و تلاش دارد تا این بازیکن را به تورین برگرداند. سران یووه برای جذب رایگان پوگبا با رافائلا پیمینتا، در حال مذاکره اند و طبق ادعای فابریزیو رومانو، پیشرفت‌های نیز به دست آمده است.
رومانو با نشر توییتی در مورد پوگبا بروز رسانی کرده و چنین نوشته است:" یوونتوس در حال پیشرفت در مذاکرات با با مدیر برنامه‌های پل پوگبا است، دستمزد خالص 8 میلیون یورویی برای بازگشت او پیشنهاده شده است. رئال مادرید قطعاً از رقابت خارج می‌شود زیرا آن‌ها شوآمنی را می‌خواهند."
پوگبا در سال 2012 به صورت رایگان از منچستریونایتد به یووه پیوسته بود، در سال 2016 و پس از رسیدن به اوج، با انتقالی 105 میلیون یورویی به جمع شیاطین سرخ برگشت. با این‌حال دوران حضور پوگبا در منچستریونایتد کاملا موفقیت‌آمیز نبود و قرار است پس از شش سال، او دوباره به صورت رایگان به تورین برگردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала