Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یووه رقیب "بارسا" در راه صید کولیبالی

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر کولیبالی
کولیبالی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2022
عضو شوید
به نظر می‌رسد یوونتوس نیز به جذب بازیکن سنگالی خط دفاعی ناپولی علاقه‌مند است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از منابع ایتالیایی، مسئولان باشگاه یوونتوس ایتالیا پروژه خرید کالیدو کولیبالی، مدافع تیم ملی فوتبال سنگال و باشگاه ناپولی را در اولویت امور نقل و انتقالاتی خود قرار داده‌اند.
این مدافع ملی‌پوش سنگالی به مدت یک سال دیگر با مقامات باشگاه ناپولی ایتالیا قرارداد دارد و مدیریت تیم ناپولی برای فروش این بازیکن با ارزش خط دفاعی تیم خود پول زیادی را طلب می‌کند.
مبلغی که به نظر می‌رسد مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا قادر به پرداخت آن نمی‌باشد اما در عین حال مدیران باشگاه ایتالیایی یوونتوس شاید بتوانند با کمی اما و اگر این بازیکن را جذب کرده و به خدمت بانوی پیر درآورند.
رفتن جورجو کیلینی برای مقامات و مدیران باشگاه یوونتوس تورین گران تمام شده و مسئولان این تیم ایتالیایی خواهان خرید و به خدمت گرفتن کالیدو کولیبالی از تیم ناپولی به منظور جانشینی مدافع و کاپیتان تیم خود یعنی جورجو کیلینی هستند که به احتمال زیاد به تیمی از لیگ حرفه‌ای کشور ایالات متحده آمریکا خواهد پیوست.
در صورتی که مقامات و مدیران باشگاه آتالانتا گزینه خرید دائمی مریح دمیرال از تیم یوونتوس را فعال کنند، آن‌گاه مدیریت باشگاه یوونتوس نیمی از پول جذب کولیبالی را از این طریق به دست خواهد آورد.
باید منتظر ماند و دید که آیا مسئولان باشگاه بارسلونا برای خرید کالیدو کولیبالی از تیم ناپولی ایتالیا تلاشی خواهند کرد یا این‌که میدان را برای مقامات و سران باشگاه یوونتوس به منظور خرید این مدافع ملی‌پوش سنگالی جهت پر کردن جای خالی جورجو کیلینی در بیانکونری خالی خواهند گذاشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала