کشته ‌شدن ۱۲ طالب در ولایت پنجشیر

© https://twitter.comجلوگیری مردم پنجشیر از بازداشت ملاامام توسط گروه طالبان
جلوگیری مردم پنجشیر از بازداشت ملاامام توسط گروه طالبان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2022
عضو شوید
منابع در ولایت پنجشیر از کشته‌ شدن ۱۲ طالب خبر داد اند.
به گزارش اسپوتنیک، منابع در ولایت پنجشیر می‌گویند که نیروهای طالبان پس از کشته‌شدن ۱۲ جنگ‌جوی این گروه در درگیری با نیروهای "جبهه مقاومت"، سه عضو این جبهه را نخست اسیر و سپس به قتل رسانده‌اند.
منابع می‌گویند که نیروهای طالبان دو تن از اعضای "جبهه مقاومت" را تیرباران کرده و یکی دیگرشان را با چاقو سر بریده‌اند. در نوار تصویری که در اختیار روزنامه اطلاعات روز قرار گرفته است نشان می دهد که این گروه سر یک اسیر را می برند.
به‌گفته‌ی منابع، روز پنج‌شنبه هفته‌ی گذشته (۱۲ جوزا) میان نیروهای جبهه مقاومت و طالبان در دره‌ی کرواشی، از مربوطات بازارک، مرکز ولایت پنجشیر درگیری صورت گرفته است.
منابع می‌افزایند که در جریان این درگیری ۱۲ جنگ‌جوی طالب کشته شده‌اند و سه نیروی "جبهه مقاومت" به‌دست این گروه اسیر شدند.
یک منبع معتبر در ولایت پنجشیر به این روزنامه گفت که طالبان مانع انتقال اجساد این سه عضو "جبهه مقاومت" به دره‌ی کرواشی شده و نگذاشته به قبرستان این منطقه دفن شوند.
گفتنی است که ولایت پنجشیر از مدت‌هاست که گواه درگیری میان نیروهای طالبان و اعضای "جبهه مقاومت" به رهبری احمد مسعود، فرزند احمدشاه مسعود است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала