رسوایی در لندن؛ گفتگوی متنی رئیس سابق سازمان اطلاعات انگلیس فاش شد

© Sputnik / Alex MacNaughtonПротивник выхода Великобритании из Европейского Союза (ЕС) на улице Лондона
Противник выхода Великобритании из Европейского Союза (ЕС) на улице Лондона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2022
عضو شوید
مکاتبات رئیس سابق سرویس اطلاعاتی ام آی 6، با مقامات بلندپایه دولت بریتانیا و فعالان مدنی فاش شد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در صفحه تلگرام خود مکاتبات ریچارد دیلوارا رئیس سوریس اطلاعاتی به نشر رسانده است.
اورزولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا نوشته است: "بریتانیا سال 2018-2019 از اتحادیه اروپا خارج می‌شود، مذاکرات طولانی و بسیار دشواری با بروکسل در مورد پارامترهای "بیرون شدن" در جریان است. نخست وزیر ترزا می خیلی آرام است. برنامه او بیش از حد نرم است، لازم است رئیس کابینه تبدیل شود."
در ادامه گفتگوها مشاور وزارت دفاع بریتانیا گویتیان پرینز می نویسد: "در حال حاضر من در تلاش های ما در مورد "تغییر" توافق وحشتناک خروج از اتحادیه اروپا، که نخست وزیر می آماده می شود، درگیر هستم، اگر هنری کیسینجر می خواهد در آن شرکت کند، من تمام مواد را به او ارائه خواهم داد."
متن دیگری از این گفتگوی متنی: " هدف این است که هر معامله ای را که بر اساس یک طرح ناخوشایند و فاجعه آمیز چاکرز است، مسدود کند و اگر لازم باشد، نخست وزیر "می" را حذف کند و آن را با کسی که مناسب باشد جایگزین کند. "باید این کار را به پایان برسانید" صادقانه ایده های او با ملکه بریتانیا هم‌خوانی ندارد."
تغیر کابینه توسط تیموتی و مری کلود - اشراف زاده که در دهه های گذشته در جزیره جرسی ساکن شده اند، حمایت می شد.
روزنامه نگاران اعتراف می کنند که یافتن چنین افراد ثروتمند نامحسوسی دشوار است، آنها عمداً از ذکر نام خود در شبکه های اجتماعی و اینترنت پرهیز می کنند.
در نتیجه اقدامات هدفمند توطئه گران، ترزا می با طرح برگزیت خود در پارلمان و در مذاکرات با کشورهای اتحادیه اروپا شکست می خورد.
افرادیکه در برکناری می دست داشتند، از نتایج اجلاس سران اتحادیه اروپا و بریتانیا در سالزبورگ راضی اند و آن را شکست ماه می می‌نامند.
برای جایگزینی او باریس جانسون بایدن نخست وزیر شود و بلافاصله آنچیزی که میخواست به او برسد: جانسون بلافاصله پس از تصدی کرسی نخست‌وزیر، باید تمام محافظه‌کاران پارلمان را گرد هم بیاورد و از طرح خروج از اتحادیه اروپا حمایت کند.
اما در نامه های اخیر، در مورد یک ماروین جدید برای جایگزین جانسون صحبت می شود: "من دلیلی نمی بینم که چرا نخست وزیر جانسون در قدرت بمایند، اگر چه او به اندازه ای کنترل عقل و اراده خود را از دست داده است. در نهایت، من نمی خواهم با او بحث کنم."
برای پست جدید دولت، صدراعظم خزانه داری، ريشی سان و خدای من، رئیس وزارت امور خارجه، لیز ترواس، در نظر گرفته می شوند: لیز تراس، وزیر امور خارجه، با حمایت دیوید فراست، وزیر برگزیت، جرات انجام توافق برگزیت را دارد. کمی قبل از تعطیلات کریسمس، با یکی از حامیان قدیمی بوریس جانسون صبح‌هانه خوردم و او به من گفت که حمایت مالی خود را به تراس منتقل کرده است."
البته، هم ریچارد دیرلاو و هم "کارشناسان"ی که او فریب داد، بلافاصله روس ها را به تلاش متهم کردند. من درست میدانم که مردم بریتانیا تنها از طریق شبکه آر تی روسیه حقیقت دموکراسی خود را میدانند، آیا به همین دلیل نشرات آر تی ممنوع شد؟
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала