Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتخاب دشوار برای پوگبا؛ سه باشگاه مطرح پیشنهاد داده‌اند+ عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن فرانسوی
پل پوگبا بازیکن فرانسوی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2022
عضو شوید
طبق گزارش‌ها، پل پوگبا از یوونتوس، رئال مادرید و پاریسن‌جرمن پیشنهاداتی دریافت کرده است و در حال بررسی آن‌ها در تعطیلات است تا تصمیم نهایی خودش را بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، دومین دورۀ حضور پُل پوگبا در منچستریونایتد، در پایان ماه جاری به اتمام می‌رسد و طرفین قصد ندارند تا به همکاری شان ادامه دهند.
جدایی این بازیکن چند روز قبل رسمی شد و ستاره فرانسوی با مدیر برنامه‌هایش در حال بررسی پیشنهادات اند تا بهترین تصمیم را بگیرند و مقصد بعدی را انتخاب کنند.
با این حال اسکای اسپورت مدعی است که پوگبا از یوونتوس، رئال مادرید و پاریسن‌جرمن پیشنهاداتی دریافت کرده اما تصمیم نهایی خودش را نگرفته است.
براساس این گزارش، پوگبا تیم بعدی خود را براساس پروژه انتخاب خواهد کرد زیرا از حضور در منچستریونایتد درس گرفته و به این درک رسیده که برای رسیدن به جوایز فردی و تیمی، پول نه بلکه برنامه مهم‌تر است.
پوگبا یکی از سه تیم را در طول تعطیلات خود در ایالات متحده انتخاب خواهد کرد و در این مورد از دقت بیشتر کار خواهد گرفت زیرا می‌داند که این آخرین تغییر بزرگ در دوران حرفه‌ای او خواهد بود.
رسانه‌های ایتالیایی مدعی اند که یوونتوس شانس زیادی نسبت به رقبأ دارد و ممکن پوگبا تصمیم بگیرد تا راهی تورین شود.
البته خود بازیکن پس از موفقیت‌های آخر رئال مادرید، وسوسه شده و می‌خواهد تا راهی مادرید شود و زیر نظر کارلو آنچلوتی به فوتبالش ادامه دهد.
حالا دیده شود که در نهایت این بازیکن چه تصمیم خواهد گرفت و مقصد بعدی او کدام تیم خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала