Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت دو ستاره "تیم ملی فرانسه" برابر دنمارک

© Sputnik / Григорий Соколов /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی فوتبال فرانسه Russia World Cup France Training
تیم ملی فوتبال فرانسه   Russia World Cup France Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2022
عضو شوید
کلیان امباپه و رافائل واران، دو ستاره مهم تیم ملی فرانسه، در دیدار برابر دنمارک مصدوم شدند و احتمال دارد دیدار حساس برابر کرواسی را از دست دهند.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته و در آغاز رقابت‌های لیگ ملت های اروپا، تیم ملی فوتبال فرانسه مدافع عنوان قهرمانی به مصاف دانمارک رفت و برابر این تیم با نتیجه 2-1 شکست خورد.
در جریان این دیدار کلیان امباپه و رافائل واران، دو ستاره مطرح تیم ملی فرانسه نیز مصدوم شدند و به نظر می‌رسد که دیدار حساس برابر کرواسی را از دست خواهند داد.
امباپه در این دیدار از ابتدأ به میدان رفت اما در دقایق پایان نیمه نخست از ناحیه پای چپ مصدوم شد و جای خودش را به کریستوفر انکونکو داد.
رافائل واران نیز در دقیقه 60 بازی مصدوم شد و زمین بازی را با درد شدید ترک کرد. واران مشکل عضلانی پشت ران دارد و از آغاز فصل بازی‌های زیادی را به دلیل همین مصدومیت از دست داده بود.
استفان کمک مربی تیم ملی فرانسه مصدوم هر دو بازیکن را تایید کرده و می‌گوید که مدت زمان دور آن‌ها پس از انجام معاینات بیشتر مشخص خواهد شد.
این بازیکنان در حالی مصدوم شده اند که فرانسه دوشنبه این هفته در دومین دیدار در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، به مصاف کرواسی خواهد رفت و کار بسیار دشواری در پیش دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала