Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش شانس بارسا برای جذب لوا؛ لهستانی به مبلغ بسیار کم می‌تواند به نیوکمپ برود

© AP Photo / Matthias SchraderНападающий "Баварии" Роберт Левандовский после забитого в матче с "Челси" гола
Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2022
عضو شوید
روبرت لواندوفسکی در صورتی که از قانون فسخ قرارداد پس از سه سال استفاده کند، می‌تواند با مبلغ 24 میلیون یورو، راهی بارسلونا شود.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا شدیداً به جذب روبرت لواندوفسکی علاقه نشان داده و خود بازیکن نیز تمایل دارد تا پس از حضور چندین ساله در بایرن مونیخ، این تیم را ترک کند و چالش جدید را تجربه کند.
با این حال بایرن حاضر به صدور مجوز خروج لواندوفسکی نیست و اگر از سوی بازیکن فشار وارد شود، با مبلغ 50 میلیون یورو با جدایی او موافقت خواهد کرد.
بارسلونا اما توان پرداخت این مبلغ را ندارد و نمی‌تواند لوا را به خدمت بگیرد. این انتقال در حالی که به نظر می‌رسید منتفی شود، به راحتی ممکن است اجرا شود زیرا در فیفا قانونی وجود دارد که کاتالان‌ها می‌توانند از آن سود ببرند.
طبق ادعای رسانه‌های آلمانی، لواندوفسکی می‌تواند بر اساس قانون وبستر قرارداد خودش را با بایرن به صورت یک طرف فسخ کند و برای رسیدن به چنین هدفی مکلف به پرداخت 24 میلیون یورو خواهد بود.
فیفا، قانونی دارد که براساس آن هر بازیکنی که قبل از 28 سالگی با یک باشگاه قرارداد امضا کرده باشد، می‌تواند سه سال پس از امضای قرارداد با پرداخت رقمی که فیفا با توجه به بند فسخ تعیین می‌کند، قراردادش را فسخ کند.
حالا دیده شود که لوا اقدام به فسخ قرارداد خودش خواهد کرد یا در آرامش و پس از توافق دو باشگاه جدا خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала