Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

علی والش در راه پدربزرگ؛ نواسۀ "محمد علی کلی" رزمی کار شد +عکس

© AP PhotoPop artist Andy Warhol, left, is shown photographing Muhammad Ali, his infant daughter, Hanna, and wife, Veronica, Thursday, August 18, 1977, at Ali's training camp in Deer Lake, Pa.
Pop artist Andy Warhol, left, is shown photographing Muhammad Ali, his infant daughter, Hanna, and wife, Veronica, Thursday, August 18, 1977, at Ali's training camp in Deer Lake, Pa. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2022
عضو شوید
نواسۀ اسطوره فقید بوکس جهان راه پدربزرگش را برگزید و رشته‌ای رزمی در پیش گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، بیاجیو علی والش نواسۀ محمد علی کلی، اسطوره بوکس جهان با ورود به رشته مبارزات آزاد در آستانه اولین مبارزه‌اش در این رشته است و قصد دارد مانند پدربزرگش تاریخ‌ساز شود.
والش 23 ساله که قبل از این به عنوان یک مدل تبلیغاتی کار می‌کرد، در مسابقات فیوژن فایت لیگ شرکت خواهد کرد.او در این رابطه گفت:
"من نزدیک به دو سال و نیم است که دارم MMA تمرین می‌کنم اما به دلیل شیوع کرونا در همان ابتدای تمریناتم، برنامه‌هایی که داشتم به تعویق افتاد و به همین دلیل در این مدت مجبور شدم به صورت انفرادی و در پارکینگ منزلم تمرین کنم."
این عضو خانوادۀ محمد علی کلی در ادامه گفت:
"بزرگ شدن در دنیای بوکس از من یک مشت‌زن ساخته است اما من خودم را یک ورزشکار کامل می‌دانم و اگرچه بدون برنامه مشخص تمرینات را آغاز کردم، تمام قواعد کار را آموختم."
والش در پایان اظهار داشت:
"می‌‌خواهم یک قهرمان باشم. برایم هم مهم نیست که کجا این اتفاق رخ دهد. من فقط می‌خواهم برای خودم اسم و رسمی بسازم و سنت خانوادگی‌‌مان که مبارزه کردن است را حفظ کنم."
بیاجیو برادر بزرگتر نیکو علی والش دیگر نوه محمد علی است که مانند پدربزرگش رشته بوکس را انتخاب کرده و در 5 مبارزه‌ای که تا کنون به عنوان یک بوکسور حرفه‌ای داشته شکست نخورده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала