Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شیاطین سرخ بدنبال شکار فرانکی از بارسا+ عکس

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر فرانکی دی یونگ
فرانکی دی یونگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2022
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد باید برای فصل جدید خود را آماده نماید و این تیم به شدت به دنبال دیونگ است.
به گزارش اسپوتنیک؛ پس از آن‌که جدایی سه هافبک منچستریونایتد از این تیم رسمی شد؛ حالا منچستریونایتد می‌خواهد دی یونگ را با کمتر از 60 میلیون جذب نماید.
من‌یونایتد امیدوار است با بارسلونا برای انتقال ستاره هالندی‌اش به توافق کمتری برسد. (زیر 58.5 میلیون یورو)
اریگ تن هاگ سرمربی جدید شیاطین سرخ به شدت در تلاش است تا بازیکن هالندی را جانشین پوگبا سازد.
اطلاعات تازه رسیده نشان می‌دهد که دی یونگ در 25 سالگی "هدف اصلی" منچستریونایتد است، اگرچه او هشدار داد که برای تحقق این ورود تن هاگ ابتدا باید از قدرت اغواگری خود استفاده کند. او روی تیم "لاله‌های نارنجی" تمرکز کرده که برنامه‌اش شامل "ماندن" در باشگاه "رویاهایش" یعنی بارسا است.
تن هاگ علاوه بر پوگبا، جسه لینگارد و خوان ماتا را در این تابستان از دست خواهد داد، بنابراین او باید منطقه وسیع را با بازیکنانی که کاملاً به او اعتماد دارد، تقویت خواهد کرد. دی یونگ در بهترین سطح خود عمل کرد، دقیقاً زمانی که با تن هاگ در آژاکس مصادف شد، پیشرفتی که در سال 2019 باعث شد بارسلونا 75 میلیون به اضافه 11 متغیر دیگر برای انتقال فوتبالیستی بپردازد که پس از آن برای نشان دادن یک بازیکن دعوت شده بود.
با توجه به اطلاعاتی که از انگلیس می‌آید، به نظر می‌رسد منچستریونایتد مایل است از وضعیت نیاز مالی بارسا استفاده کند و سعی کند دی یونگ را با قیمتی مقرون به صرفه بگیرد. طبق پیش بینی‌های آنها، میلونلاین خاطرنشان کرد منچستریونایتد مطمئن است که قراردادی با قیمت کاهش یافته 50 میلیون پوندی امضا کند. در این زمینه، به دلیل اظهارنظرهای مستمر خاویر تباس رییس لالیگا که بارها در مورد سلامت اقتصادی وحشتناک باشگاه بارسا هشدار می‌دهد، می‌توان عصبانیت شدید رییس بارسا خوان لاپورتا را درک کرد. آن نظرات طبیعتاً به منچستر هم می‌رسد. یک استدلال ایده آل برای تشدید و فشار در یک مذاکره.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала