Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ویتنام 2 افغانستان 0؛ شکست مردان "انوش" در آستانه صعود به "آسیا"

© Photo / AFFتیم ملی فوتبال افغانستان
تیم ملی فوتبال افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2022
عضو شوید
تیم ملی فوتبال افغانستان در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ملی فوتبال ویتنام شکست خورد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم های ملی فوتبال افغانستان و ویتنام در دیداری تدارکاتی از ساعت 4:30 عصر به وقت کابل در ورزشگاه تانگ نات شهر هوشی مین ویتنام به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر 0 تیم میزبان به پایان رسید.
افغانستان در این مسابقه با ترکیب، اویس عزیزی؛ دیوید نجم، شریف محمد، میلاد انتظار، عباسین علی خیل، نورحسین، فرشادنور، امید پوپل‌زی، عمران حیدری، مازیار کوهیارو مشتاق احمدی روانه میدان شد.
در دقایق ابتدایی نیمه اول، ویتنام بازی را در دست گرفت و با استفاده از امتیاز میزبانی و حضور پرشمار تماشاگرانش تاکتیک هایش را به افغانستان دیکته کرد. تا اینکه سفید پوشان در دقیقه 33 روی ارسال از روی نقطه کرنر با دو ضربه سر موفق شدند توسط توآن های دروازه حریف را باز کنند و نیمه اول پیروز به رختکن بروند.
با شروع نیمه دوم افغانستان روند بهتری را پیش گرفت و موفق شد تعداد موقعیت هایش را روی دروازه ویتنام میزبان بیشتر از نیمه نخست کند.
عمران حیدری که 90 دقیقه کامل را در ترکیب حضور داشت، بیشترین موقعیت را برای گلزنی داشت، اما فرصت سوزهای او باعث شد تا افغانستان به گل مساوی نرسد.
در نهایت هم در دقایق پایانی (دقیقه 88) بازی بود توآن های موفق شد روی یک ضد حمله توپ را از مسیح سیغانی عبور دهد و خودش و تیم ملی کشورش را به عدد دو در این مسابقه برساند.
در دقایق بعدی هم افغانستان در وقت های اضافی دو فرصت گلزنی را از دست داد که مهم ترین آن شوت مازیار کوهیار بود که به تریک دروازه برخورد کرد، اما در نهایت بازی با حساب 2 بر 0 به سود ویتنام به پایان رسید.
شاگردان انوش دستگیر فردا برای حضور در مقدماتی جام ملت های آسیا، عازم شهر کلکته هندوستان خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала