Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار لیگ جزیره به استفاده از مواد دود زا و آتش زا+ عکس

© REUTERS / Alexandros AvramidisЗадымление пирофакелами на трибунах во время футбольного матча команд Aris Thessaloniki и Boca Juniors на стадионе в греческих Салониках
Задымление пирофакелами на трибунах во время футбольного матча команд Aris Thessaloniki и Boca Juniors на стадионе в греческих Салониках - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2022
عضو شوید
سازمان لیگ برتر انگلیس به استفاده جویانی که از مواد دودزا و آتش زا استفاده می‌کنند، هشدار داده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ در بازی‌های لیگ برتر انگلیس، به خصوص در پایان فصل گذشته؛ هجوم دزدکی هواداران به ورزشگاه‌ها به یک اتفاق عادی تبدیل شده است.
با توجه به این وضعیت؛ شماری از روسای شرکت‌های برتر پیش از فصل آینده با سازماندهندگان لیگ تماس برقرار گرفته و از این مورد ابراز نگرانی کرده‌اند.
نگرانی در لیگ برتر این است که تصاویری از نوع استفاده‌جویی‌ها می‌تواند در استادیوم‌ها منجر به تشویق استفاده‌جویان شود که در نتیجه منجر به افزایش حوادث خطرناک در بازی‌ها خواهد شد.
باید دید آیا لیگ برتر به دنبال تماس با سایر پخش کنندگان مانند Sky Sports، BT Sport و BBC بر سر این موضوع است یا خیر.
با این حال، این اذعان وجود دارد که محدود کردن آنچه شرکت‌های تلویزیونی می‌توانند نشان دهند، احتمالاً با توجه به چالش‌های عظیم پخش زنده، کار دشواری است.
آماندا جکس کارمند انجمن حامیان فوتبال، ماه گذشته در صحبت‌های خود گفت: "هوادارانی که پیرو را به داخل استادیوم می‌فرستند، ممکن است بخواهند جو را بهبود بخشند، اما خود را در معرض خطر محرومیت طولانی باشگاه‌ها و پیگرد کیفری قرار می‌دهند. ارزش آن را ندارد و می‌تواند به شغل فعلی یا آینده شما، درخواست‌های دانشگاه یا کالج، حق بیمه مسافرتی و بیمه آسیب برساند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала