Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جنجال بزرگ برای بارسا؛ ستاره دنمارکی قصد جدایی ندارد+ عکس

© REUTERS / Nacho DoceMartin Braithwaite, jugador del FC Barcelona
Martin Braithwaite, jugador del FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2022
عضو شوید
مارتین برایت‌ویت، ستاره دنمارکی بارسلونا می‌گوید که قصد خروج ندارد و می‌خواهد تا پایان قراردادش در نیوکمپ بماند.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا مشکلات بزرگی دارد و برای کاهش مشکلات خودش، باید در این تابستان یک انتقلاب بزرگ در ترکیب تیم را ایجاد کند و برخی از بازیکنان باشگاه را ترک کنند.
در حال حاضر در باشگاه بارسلونا، بازیکنان زیادی هستند که هیچ نقشی در تیم ندارند اما حقوق بالایی دریافت می‌کنند و مارتین برایتویت دنمارکی یکی از آن دسته بازیکنان است.
با این حال ستاره دنماکی قصد خروج ندارد و می‌گوید که تا پایان قراردادش در این تیم خواهد ماند و برای بازی کردن خواهد جنگید.
او در پاسخ به پرسش در مورد جدایی از بارسا:" نه به هیچ وجه به این مسئله فکر نمی‌کنم. من و خانواده‌ام به این شهر عادت کردیم و آن ها عاشق درس و مکتب خود هستند. پس برنامه‌ای برای ترک باشگاه ندارم."
برایت‌ویت در مورد شرایط خودش گفت:" روزهای خوبی را در باشگاه سپری می‌کنم و هنوز 2 سال از قراردادم باقی مانده است. در این فصل زیاد بازی نکردم اما سخت تلاش می‌کنم تا در نهایت سرمربی تیم به من فرصت بازی بدهد."
برایت‌ویت در حالی در مورد ماندن در باشگاه حرف می‌زند که بارسا تمام تلاش خودش را دارد تا از شر وی خلاص شود و با حتی اندک‌ترین مبلغ وی را بفروشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала